Hallo
Ik heb een maand lang gratis studio 100 go pass aangevraagd en geactiveerd. Toch werkt het niet om alles te ontgrendelen en video’s etc. te downloaden. Dit staat nochtans bij de opties als je dergelijke pass aanschaft.
We zouden dit willen testen en gebruiken op plaatsen zonder WiFi.
Kan iemand me hierop een antwoord bezorgen?
Alvast bedankt.
Groetjes Thalia
Dag Thalia1604,
Zie de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de promotie onderaan deze pagina:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_studio100gopass/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/studio-100-go-pass.html
Volgens de gegevens dat ik hier terugvind ben je geen klant bij Proximus.
Groetjes,
Antonella
Zie de algemene voorwaarden en de voorwaarden van de promotie onderaan deze pagina:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_studio100gopass/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties/studio-100-go-pass.html
Volgens de gegevens dat ik hier terugvind ben je geen klant bij Proximus.
Groetjes,
Antonella
Thalia,
kan je aub je profielgegevens invullen ? Dan kunnen we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
kan je aub je profielgegevens invullen ? Dan kunnen we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Ik denk dat je ook de keuze hebt om te kiezen voor ik ken mijn nummer niet als je belt naar het gratis nummer 0800 22 800
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Openingsuren:
Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.
Verloren of gestolen gsm: we blokkeren uw kaart onmiddellijk, 24/7
Ik bel naar dit nummer maar dien steeds een telefoon nr in te geven.. een beetje vreemd want ikzelf heb momenteel geen Proximus nummer. Op de website staat nochtans 1 maand gratis, klant of niet..
Is dit een betalend nummer 🙂?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.