@Kato en Yves
Ik heb dit doorgestuurd naar IT , we houden jullie op de hoogte.
Geert
op zijn naam klikken > GeertC
Dag Geert
En hoe stuur ik een prive bericht
Beste Geert
Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen
Kan je even deze gegevens ingevuld doorsturen in een privé bericht, dan stuur ik dit door naar de IT diensty
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
Alvast bedankt,
Geert
Beste Geert
Inderdaad zijn allemaal IOS toestellen
@Kato en Yves @sabineb
de toestellen waar de de app op gebruikt. Zijn dat allemaal IOS toestellen of Android toestellen?
Geert
Hallo,
Kan iemand me helpen met volgende. We hebben sinds enkele dagen de Studio 100 go Pass aangeschaft.
We melden aan via de gsm in de app. Dit lukt. Echter enige tijd later, we openen de app opnieuw, dan zijn de extra filmpjes opnieuw versleuteld.
Dis is zo op al onze apparaten met de app. De app opnieuw verwijderen en terug aanmelden geeft hetzelfde probleem. Aanmelden lukt maar na het afsluiten moeten de kinderen telkens terug laten aanmelden door ons.
Kan dit opgelost worden?
Alvast bedankt
Yves Bols
@Jurgendc Heb je de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb je dit zowel op wifi als via mobile date (3G/4G)?
U zou ook de helpdesk van Studio 100 kunnen contacteren zij maken immers de app, Proximus heeft gewoon een samenwerking met hen: https://studio100.com/be/nl/algemeen/faq/ik-heb-nog-een-andere-vraag-of-opmerking
TUI: pas maandag neemt hier iemand van proximus zelf de draad terug op.
waarom wordt je altijd uit de app gesmeten? het vakje aangemeldt blijven is steeds aangevinkt en toch moet ik 10 keer per dag en meer opnieuw inloggen voor toegang. moet dan ook steeds 3 keer proberen eer het lukt. (sorry iets verkeerd gelopen.probeer opnieuw) . ge betaalt er maandelijks geld voor voor iets da maar gammel werkt.
Dat is bij ons ook nog steeds niet opgelost. Ondanks alle tips die ze reeds gaven. Wordt tijd dat dit eens in orde komt. Of korting op komt.
Ik heb eergisteren de Studio 100 Go Pass op mobiel (Mobilus S) laten activeren. Als ik de app open op de iPad, zie ik bijna overal een slotje staan. Ik moet mij dan telkens opnieuw inloggen, maar het probleem blijft! Iemand die mij kan helpen?
Ondanks de inzet die ze reeds deden is het nog steeds niet opgelost.
Ontgoocheld.
Bij mij gingen ze het ook oplossen. Nog altijd niet gebeurd. Ligt niet aan hun blijkbaar
Merijn, kan je ons via een privé bericht even je gegevens doorsturen? Dan kijk ik het graag even voor je na. Grtjs,
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dag Els.
Dit doe ik zo. Want via dat account kan ik al mijn tv opties wijzigen. Maar het lukt helaas dan nog steeds niet. Naar mijn weten heb ik ook maar 1 account.
@ Merijn Om toegang te krijgen moet je een Myproximus account gebruiken waaraan je tv producten gelinkt staan, anders werkt dit niet. Betekent dus als je inlogt op je myproximus dat daaraan het klantennummer moet gelinkt staan + alle producten en diensten internet+ tv, is dit niet zo, kan de app ook de check niet doen dat je effectief over dit abonnement beschikt en blijf je geblokkeerd; Groeten Els
Al 2 jaar betalen we bij #proximus voor de studio 100 go pas maar nog nooit heeft dit gewerkt? We moeten constant inloggen en de slotjes gaan niet weg op de app. Hoe lang gaat dit nu nog duren voor er een oplossing komt????? Waar blijft het verhaal van onbeperkt kijken???? #proximus.
Ik krijg ondanks de melding dat ik ingelogd ben geen toegang. Nog iemand hier problemen mee die me mss kunnen helpen.
Hi Yenthe. Thx for feedback, was me niet echt duidelijk. Om dit grondig te kunnen nakijken stuur je ons best via prive bericht ( onze medewerkers) het klantennummer of telfoonnummer waarop je contract actief is + de login waarmee je inlogt . Mvg sabine
Ik bedoel de Studio 100 GO app op mijn GSM. Je kan de filmpjes dan downloaden om daarna ook te bekijken als er geen internet beschikbaar is. Dit lukt mij echter niet omdat de filmpjes bij downloads geblokkeerd blijven. Ik moet dan inloggen via proximus TV, dat lukt, maar de filmpjes blijven geblokkeerd. Ze zijn echter niet geblokkeerd bij het gewoon kijken
Hi Yenthe2209. Met de Proximus tv app kan je live tv kijken , pauzeren, terugspoelen, herstarten en opnemen programma's. Opgenomen programma's zijn dan terug te vinden in de bibliotheek. Kan je me dus eens verduidelijken met welke app je werkt en wat je bedoelt met downloads? mvg Sabine
Zou u bij mij ook eens kunnen nakijken? Op TV lukt alles, maar bij de app niet. Ik kan alle filmpjes zonder problemen zien, maar als ik ze willen downloaden en ik ga nadien naar downloads, dan staan ze hier terug geblokkeerd. Dan moet ik terug aanmelden, maar ook na het aanmelden kan ik niets bekijken in de lijst downloads.
Jbombe18,
kan je even verduidelijken wat er juist niet lukt? Zo kan ik voor je eens nakijken wat de oorzaak kan zijn.
Wij blijven ook geblokkeerd terwijl we dit al maanden betalen. Proximus kan dit eindelijk geactiveerd worden?