Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.
Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.
Wanneer zal dit opgelost worden?
ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,
kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?
Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Hallo
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !
kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is
Net toegevoegd
alvast bedankt
Dag,
Hoppelijk dat ik juist zit.
Kan iemand van proximus ons helpen ?
We hebben studio 100 pack maar het lukt ons niet om met onze proximus account in te loggen.
We krijgen de melding dat we geen geldige abonnement hebben.
Maar studio 100 go pass staat actief in onze optie.
Het probleem duurt nu al van begin april en we krijgen niemand te pakken van studio 100.
Bij proximus via chat en telefoon hebben ze al nagekeken als alles in orde is.
Beste,
Ik heb hetzelfde probleem op dd tv kan ik perfect naar de studio 100 post kijken en in mijn proximis staat dat dit abbonement loopt maar vamaf ik me wil inloggen op de gsm of tablet krijg ik de melding dat er geen abonnement aan men email gekoppeld is.
Mvg, lies
Lies, als je met deze login gaat inloggen op MyProximus, zie je daar al je producten staan?
Voor je inlogt krijg je de keuze of je de Studio100- of Proximus-versie wil. Het is belangrijk dat je hier zeker Proximus selecteert om toegang te krijgen.
we hebben dit doorgestuurd naar Studio 100.
Geert
Heel erg bedankt!!!
hi livia, kan je me de login doorgeven waarmee je de app gebruikt ?
dan laat ik dit verder voor je nakijken
@jonathandr, er is nog altijd geen mogelijkheid om naar u privéberichten te versturen ("bericht versturen" staat er niet bij u), bij de meeste andere proximus medewerkers wel.
Goeiemorgen,
We krijgen steeds onderstaande melding wanneer we willen inloggen op de studio 100 go app.
Het abonnement is momenteel nog in testfase tot morgen, we hebben niks stopgezet omdat het gewoon betalend mag worden en we dit dus verder willen gebruiken.
Kan dit even nagekeken worden aub?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.