Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

• 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3785 Bekeken

Toon eerste bericht

93 reacties

Hallo, 

Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.  Al naar de klantendienst gebeld maar deze loste niets op. Op tv werkt het wel gewoon. 

Vorig jaar na 2 maand bellen heb ik de ombudsdienst ingeschakeld en was op een paar dagen in orde gebracht. Dus het kan. 

Nu na enkele maanden bij andere provider geweest te zijn, ben ik van miserie teruggekeerd en weer hetzelfde probleem met de studio 100 go pass. Tis echt een miserie 

Reputatie 7
Badge +3

@Fiekenbrem  De App de-installeren , toestel herstarten, App opnieuw instaleren. je dient in de  studio 100 go app in te loggen met je email adres en paswoord van MyProximus . 

@Fiekenbrem  De App de-installeren , toestel herstarten, App opnieuw instaleren. je dient in de  studio 100 go app in te loggen met je email adres en paswoord van MyProximus . 

Bedankt, ga het eens proberen

Wanneer wij via de decoder naar ons studio 100 abonnement gaan krijgen we veel content niet te zien. We krijgen voortdurend meldingen dat de video's niet beschikbaar zijn of dat er een error is/ ook is er geen stemgeluid bij veel plopfilms. Op de app via smartphone/tablet werkt dit wel.

Beste,

wij hebben ook hetzelfde probleem.

App opent, van zodra je je wil inloggen om alles te kunnen bekijken loopt het vast.

App bevriest op wit scherm.

Graag zouden wij ook eindelijk terug willen gebruik maken van de app. Zodat de kinderen rustig op hun iPad kunnen kijken wat ze willen.

Mvg,

Kristof Cnops

Er is inderdaad een algemeen probleem bekend bij het gebruik van Studio100. De technische teams doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen in samenspraak met Studio100.

hier net herzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +4

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

Na al heel veel bellen met Proximus is het nog steeds niet in orde *zucht*

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Geen probleem met inloggen op MyProximus. 
Op de decoder is er geen probleem (buiten de technische storing). In loggen via de Studio 100 go app geeft echter steeds weer dat ik geen geldig account heb 

Hebben jullie dit reeds kunnen bekijken?

ik kan nog steeds niet inloggen!!

Hallo iedereen,

Wij hebben ook die problemen met studio 100 app, niet kunnen aanmelden en niets kunnen zien op tablet en smartphones...

Al paar maanden.... wanneer komt er een oplossing??? Terwijl betalen we dit voor niets dan...

Wij hebben kinderen met zware ASS, die normaal gezien een uurtje in het weekend erop mogen...

Maar nu worden ze hier zot, want ze kunnen er niet op en ook niets doen erop...

Doe er aub iets aan

Karolien
TUI: In het weekend komt niemand langs van Proximus zelf hier op het forum
voor technische en administratieve problemen kun je wel in het weekend bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 van de helpdesk (administratieve vragen niet op zondag)

Hallo

ik kan me niet aangemeld krijgen op de studio 100 go pass app??

mvg

melissa marien

Ik krijg hetzelfde probleem.

Op de tv en pc werkt alles perfect maar als ik een spelletje op de app wil openen met een slotje op, krijg ik de login pagina van my Proximus. En als ik op 'login' klik krijg ik dezelfde pagina of een wit scherm.

Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan
@GeertC weet u al iets meer?

Nog steeds werkt het niet die studio 100 app

Met vriendelijke groeten,
Karolien De Loenen
Ik vroeg dit al een paar maand geleden en het is nog steeds niet opgelost!!!
Reputatie 7
Badge +3
Hier ook hetzelfde probleem. Ik ben succesvol ingelogd en toch staan er nog slotjes op dingen.

We zullen dit doorsturen naar Studio 100

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert
Reputatie 7
Badge +3
@juliedillen

Je mag me eveneens een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

Geert

Beste,

Hier juist hetzelfde probleem. bij het aanmelden op de login pagina wil hij niet meer verder laden.

ondertussen geprobeerd van inloggen op de site van studio100 zelf niet via de APP dan lukt alles.

het probleem ligt volgens mij bij de APP. na de update van enkele dagen geleden is dit nog steeds niet verholpen. dit is zeer vervelende als je kleine mannen hebt zonder geduld. betalen voor iets wat niet werkt en dit al enige tijd aan de hand is. 

Kom aub snel met een oplossing want dit is geen gezonde reclame.

alvast bedankt voor het bekijken naar een spoedige en degelijke oplossing van dit probleem.

Reputatie 7
Badge +3
Ik kan via mijn gsm niet inloggen op de studio100go app. Mijn pass en login kloppen .maar als ik dan op log in duw wil het niet naar de app terug gaan

Hallo,

je mag je klantnummer toevoegen aan je profiel.

Geert

TUI: pas na het weekend nemen de mensen van het Proximus forumteam hier de draad terug op.

Hallo, hier hetzelfde probleem.
Studio 100 go app op Android tablet (van studio 100) maar ik kan niet op de login knop drukken voor mijn go pass in te vullen.
Reputatie 7
Badge +4

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat er gaande is

Reageer