Beantwoord

Studio 100 Go app kan niet aanmelden met go pass

  • 4 December 2018
  • 93 reacties
  • 3785 Bekeken


Toon eerste bericht

93 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Vince1983 

heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart? 

 

 

Geert

@Tyler Sorry voor de late reactie. Ondervind je dit probleem nog steeds ? Heb je dit in verschillende browsers voor ? 

dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.

Hebben jullie hier nu eindelijk eens een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +3
@Jurgendc

We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.


Geert

Beste,

Ook hier heb ik sinds kort problemen met aanmelden. Ik krijg de melding dat ik geen Go Pass heb terwijl ik ervoor hierop geen probleem had met aanmelden.

Reputatie 7
Badge +4

Gebruik je hetzelfde mailadres als voor My Proximus om in te loggen ?

Kan je wel inloggen op de Proximus Pickx app ? 

@Michael12  Heb je dit probleem zowel in de app als via de decoder ? 

@Michael12 @Tyler Ik heb voor beiden nog eens alles nagekeken en zie geen probleem op jullie abonnement of login.

Voor je inlogt krijg je de keuze of je de Studio100- of Proximus-versie wil. Het is belangrijk dat je hier zeker Proximus selecteert om toegang te krijgen.

@HadewychT ik selecteer de Proximus versie maar krijg nog steeds de zelfde melding. 

Reputatie 7
Badge +3

@Shauni.S 

Is dit zowel op de app als op de digitale tv?

 

Geert

Beste, ik probeer ook met de Samsung TabS, een Kurio Tablet en een Samsung S8 aan te melden om de Studio 100 Go Pass te activeren maar wanneer ik dan de login gegevens moet invullen van Proximus dan blijft hij hangen. Ik heb het ALL KIDS pakket.

 

Mvg, Eno

Dank u wel

Beste, 

 

Ik kan me niet aanmelden op de studio 100 go app. 

Wel op mijn tv maar niet met mijn gsm, tablet.

Pass is niet correct krijg ik als melding

Hoe kan dit opgelost worden ?

 

Groeten

Iris

Hallo, 

 

Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.Op tv werkt het wel gewoon.

 

Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !

Reputatie 7
Badge +4

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Reputatie 7
Badge +3

@EnoVanDyck 

ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,

kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?

 

Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.

 

Geert

@Tyler Studio 100 staat wel degelijk actief op je lijn. Krijg je de foutmelding zowel via de decoder als via de app ? Kan je wel inloggen op My Proximus ? 

Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100. 

Geen probleem met inloggen op MyProximus. 
Op de decoder is er geen probleem (buiten de technische storing). In loggen via de Studio 100 go app geeft echter steeds weer dat ik geen geldig account heb 

 

FYI:Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen.

Beste Geert,

Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.

Groeten,
Tommy

Kan ook niet inloggen op de studio 100 go app.

Kan dit nagekeken worden aub.

Met vriendelijke groeten, 

Nico

geachte,

ik krijg steeds onderstaande melding voor de studio 100 go pass.

Indien ik mij voor de pass wil inschrijven krijg ik melding dat ik hiervoor reeds betaal.
Kunnen jullie nakijken wat het probleem is aub?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Kan je het nu nog eens proberen?

 

Geert

Geert,

Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.

 

Tommy

Reputatie 7
Badge +3

@Tommy 

Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:

Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:

 

Ik stuur het door naar de IT dienst.

 

Geert

 

Hallo,

Ik heb sinds kort ook een studio 100 go pass genomen maar krijg altijd de melding dat ik geen geldig abonnement heb. We hebben geen digibox van proximus dus daar kan ik niet op testen of het werkt.

 

Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden?

Ik heb al geprobeerd om mij op myproximus af te melden en via de site terug in te loggen zoals hier gezegd is geweest maar zonder resultaat.

 

Bij wie is dit ondertussen opgelost?

Heb hetzelfde probleem. 

Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.

Dit probleem is na al die jaren nog altijd niet opgelost. Ik heb een studio 100 go pass via mijn abo. Op tv werkt deze perfect maar op de app op mijn gsm e  tablet krijg ik steeds de melding dat ik geen geldige pass heb. 

Reageer