Ik kies het item dat ik wil bekijken, meld me aan, krijg de melding dat aanmelden succesvol is, en dan kom ik terug op het hoofdscherm waar nog steeds dat item staat met een slotje op. Dit probleem heb ik zowel op android als op pc. Op proximus TV werkt het allemaal wel perfect, dus de pass werkt wel degelijk, maar de site/app niet.
Als ik even rondsurf op dit forum zie ik dat het niet kunnen aanmelden met een go pass voor live/offline te kijken/downloaden een probleem is dat al lang bestaat. Voor android is er zelfs op 12 november een update geweest van de app, waarbij dit probleem blijkbaar niet verholpen is.
Wanneer zal dit opgelost worden?
heb je de bbox en vervolgens de decoder al eens herstart?
Geert
dit probleem is nog steeds aanwezig op verschillende toestellen en verschillende browsers. ik heb nog nooit kunnen inloggen.
Hebben jullie hier nu eindelijk eens een oplossing voor?
We hebben hier een IT ticket voor aangemaakt.
Geert
Beste,
Ook hier heb ik sinds kort problemen met aanmelden. Ik krijg de melding dat ik geen Go Pass heb terwijl ik ervoor hierop geen probleem had met aanmelden.
Gebruik je hetzelfde mailadres als voor My Proximus om in te loggen ?
Kan je wel inloggen op de Proximus Pickx app ?
Voor je inlogt krijg je de keuze of je de Studio100- of Proximus-versie wil. Het is belangrijk dat je hier zeker Proximus selecteert om toegang te krijgen.
Is dit zowel op de app als op de digitale tv?
Geert
Beste, ik probeer ook met de Samsung TabS, een Kurio Tablet en een Samsung S8 aan te melden om de Studio 100 Go Pass te activeren maar wanneer ik dan de login gegevens moet invullen van Proximus dan blijft hij hangen. Ik heb het ALL KIDS pakket.
Mvg, Eno
Beste,
Ik kan me niet aanmelden op de studio 100 go app.
Wel op mijn tv maar niet met mijn gsm, tablet.
Pass is niet correct krijg ik als melding
Hoe kan dit opgelost worden ?
Groeten
Iris
Hallo,
Hier hetzelfde probleem met de studio 100 go app.Op tv werkt het wel gewoon.
Ik krijg steeds de melding dat ik geen geldig Studio 100 go account heb. Ondanks dat dit wel in mijn abonnement zit !
Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100.
ik heb een aanpassing gedaan in onze programma’s,
kan je op de 3 apparaten de app nog eens verwijderen, opnieuw installeren en opnieuw inloggen aub?
Indien het niet lukt zal ik hiervoor een IT ticket moeten aanmaken.
Geert
Hier vind je nog eens de volledige info om in te loggen op Studio 100.
Geen probleem met inloggen op MyProximus.
Op de decoder is er geen probleem (buiten de technische storing). In loggen via de Studio 100 go app geeft echter steeds weer dat ik geen geldig account heb
FYI:Morgen kunnen de Prox forummedewerkers je verder helpen als ze hier terug langskomen.
Beste Geert,
Ik heb een moto G5 toestel en heb jouw vraag voor Eno Van Dyck ook uitgevoerd en kan jou melden dat dit niet gelukt is.
Groeten,
Tommy
Kan ook niet inloggen op de studio 100 go app.
Kan dit nagekeken worden aub.
Met vriendelijke groeten,
Nico
geachte,
ik krijg steeds onderstaande melding voor de studio 100 go pass.
Indien ik mij voor de pass wil inschrijven krijg ik melding dat ik hiervoor reeds betaal.
Kunnen jullie nakijken wat het probleem is aub?
Kan je het nu nog eens proberen?
Geert
Geert,
Lukt nog steeds niet, na verwijdering en herinstallatie app + herstart smartphone.
Tommy
Je mag me een privé bericht sturen met de volgende gegevens:
Telefoonnummer klant:
Account e-mail (MyProximus login email):
Merk en model van het apparaat (bijv. IPad, 3e generatie):
Verbindingssnelheid (als het probleem trage downloads is of lang wacht voordat films worden afgespeeld):
Streamen of downloaden (als het probleem het afspelen van een video inhoudt):
Ruimte over op apparaat (als het probleem is dat een video niet wordt gedownload):
Tijd waarop het probleem optrad:
Ik stuur het door naar de IT dienst.
Geert
Hallo,
Ik heb sinds kort ook een studio 100 go pass genomen maar krijg altijd de melding dat ik geen geldig abonnement heb. We hebben geen digibox van proximus dus daar kan ik niet op testen of het werkt.
Is hier ondertussen al een oplossing voor gevonden?
Ik heb al geprobeerd om mij op myproximus af te melden en via de site terug in te loggen zoals hier gezegd is geweest maar zonder resultaat.
Bij wie is dit ondertussen opgelost?
Heb hetzelfde probleem.
Proximus heeft het doorgestuurd naar studio 100 maar werkt nog steeds niet.
Dit probleem is na al die jaren nog altijd niet opgelost. Ik heb een studio 100 go pass via mijn abo. Op tv werkt deze perfect maar op de app op mijn gsm e tablet krijg ik steeds de melding dat ik geen geldige pass heb.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.