Beantwoord

Studio 100 go app

  • 24 July 2018
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Hallo,
Ik heb gisteren de studio 100 app geïnstalleerd op mijn ipad, Ziet er mooi uit, alleen kan ik geen gedownloade filmpjes en dergelijke bekijken, er komt een slotje op het filmpje staan en telkens je het aanklikt vraagt hij om een studio 100 go pass!
Kan iemand me helpen dit probleem op te lossen?
icon

Beste antwoord door Wim VL 24 July 2018, 17:18

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sem,

dit is momenteel een algemeen probleem op de applicatie, studio 100 gaat dit in een volgende update oplossen, mijn excuses voor het ongemak.

MVG,

Wim
Bedankt!
Weet U mss waneer ze de volgende update uitvoeren?
Reputatie 7
Badge +4
Helaas niet, je kan je wel altijd eens wenden bij hun support via de app store.

Reageer