Vraag

Studio 100 app op meerdere devices

  • 25 January 2019
  • 14 reacties
  • 271 Bekeken

Beste,

Ik heb in het Tuttimus abo de all kids waardoor ik dan kan inloggen op de studio 100 app voor extra content. Is het mogelijk verbonden de blijven op meerdere devices?
Er moet telkens ingelogd worden als ons kleintje eerst op mijn gsm op de app en dan bv op de tablet.
Binnenkort is het 2e kindje ook groot genoeg maar gaan ze nooit te samen ingelogd kunnen zijn?

groet,
Lester

14 reacties

Ik heb met aandrang bij Studio100 om een update hierover gevraagd. Tot op heden is er jammer genoeg nog niet meer informatie over.
Ik vraag het even bij Studio100 zelf na wat het probleem zou kunnen zijn. Van zodra er meer info is, zal dat hier met je gedeeld worden.

Hoi, heb je hier al meer info over verkregen?
Ik vraag het even bij Studio100 zelf na wat het probleem zou kunnen zijn. Van zodra er meer info is, zal dat hier met je gedeeld worden.
Neen we hebben de devices al langer dan we het all kids abo hebben
Reputatie 7
Badge +4
Staat de app misschien nog geïnstalleerd/aangemeld op een ouder toestel?
Zal net 4 zijn als k de decoder erbij tel
Reputatie 7
Badge +4
Lesteir, zekerheidshalve: je bent in totaal toch op niet meer dan vier toestellen aangemeld, juist?
Gisteren is het voor gevallen rond 1430. We hebben een huawei p10, iphone se en tablet huawei t3.
Lijkt soms dat die studio 100 account nt gelinkt is met de Proximus account, zelfde email wordt gebruikt

Gr
L
Reputatie 7
Badge +4
Om na te gaan waar het probleem zich situeert heb ik wat meer info nodig, kan je mij de volgende info bezorgen:
Merk en model van toestel dat je gebruikt (tablet en gsm) ?
Tijdstip en datum wanneer het probleem zich voordoet ?
Als je in omgekeerde volgorde werkt dus inlogd op tablet wanneer je reeds op gsm bent ingelogd heb je dan het zelfde fenomeen?
Nog steeds problemen.
Reputatie 7
Badge +4
Heb je nog steeds problemen om de app op meerdere toestellen gelijktijdig te gebruiken?
ofwel hier een reactie van het proximus team afwachten om u verder te helpen
ofwel via chat, op de pagina via bovenstaande link die ik gepost heb, eens de vraag stellen.
Mja telkens ik op mijn gsm inlog op de app word de app op de tablet uitgelogd.
TUI: op de proximus site staat er het volgende vermeld:
Maximum 4 computers kunnen zich op hetzelfde moment en met hetzelfde account verbinding maken met studio100
zie
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wanagogo_app/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/hoe-studio-100-go-gebruiken-web-tv-of-app.html

NB: op deze pagina gaat ook een chatvenster open na enige tijd, waar je met bijkomende vragen ook terecht kunt

Reageer