Studio 100

  • 2 February 2018
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Nu ben ik het beu na 1jaar over en weer bellen mailen en winkel opzoeken werkt mijn studio 100 app nog niet
Ik wordt letterlijk van het kastje naar de muur gesleurd en als klap op de vuurpijl sturen ze me nog door naar
de Franse help desk door dan krijg ik een email adress daar antwoord niemand als dit klant vriendelijk is topte
Proximus en wij maar betalen dank u

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Fam Grielen; ik heb eens even alles bekeken en er stonden een aantal zaken op de lijn die elkaar tegenspraken. ik heb deze er nu af gehaald en nu staat enkel de studio 100 go pass actief op de lijn. Zou u nog eens kunnen uittesten aub. Moesten er nog problemen zijn mag u die zeker melden via onderstaande link. Groeten Els

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Beste,

Ook ik betaal al meer dan een haar voor kids all in maar studio 100 pas werkt niet. Ondanks het steeds inloggen krijg ik de slotjes niet weg. Ik probeerde het zowel op Apple als Android. Wanneer komt hier een oplossing voor?

Reageer