Ik heb vanmorgen mijn account terug aan de Pickx app moeten laten koppelen via de telefonische helpdesk. Nu ik terug in de pickx app kan, krijg ik echter telkens de boodschap dat de streaming niet beschikbaar is, althans toch op 1 van de 2 iPads thuis. op het forum zie ik dat veel mensen dit probleem al hadden, maar de oplossingen werden door Proximus steeds privé geboden, daar kan ik dus niets uit afleiden. Kan iemand mij verder helpen? Bedankt!
Als je nu via de browser op je toestel (ipad /iphone) probeert in te loggen op http://proximuspicks.be ipv via de app lukt dit dan wel?
Ik weet niet of dit iets zou opleveren → https://support.apple.com/nl-nl/HT201398
ik ben maar aan het googelen om mss toch eens de oplossing te vinden of er zal mss een beter googelaar dan ik wel iets vinden
Het is ook wel raar dat het op beide iphone en ipad niet meer lukt om in te loggen zou er dan toch ergens iets bijkomends door Proximus aan je settings moeten opnieuw ingesteld worden (daarom dat ik dacht door de toestellen te wissen op je TV-profiel dat dit iets zou helpen)
Ik heb echt alles geprobeerd thuis wat er maar te proberen valt. Niets stopt dat zwarte scherm 😞
ik heb tot 2 maal een super technische dienst bij Proximus gesprongen, geen hulp mogelijk zeggen ze dan. Apple kan ook niet helpen.
moet ik dan een volledig nieuwe iPad-instelling maken om te doen lukken?
dan ben ik al mijn gegevens kwijt die aan deze iCloud en andere toestanden zijn versleuteld in meer dan 10 jaar. Ik ben daar wat angstig bij.
wat nu???
Hartelijk dank Martin voor al je moeite. Je bent een goed mens
goed dat je het zegt, ik heb inderdaad de verkeerd link gekopieerd, ik had verschillende vensters open staan in mijn browser (met google gezocht) en heb de verkeerde gekopieerd.
Jouw link (istar) is voor het wissen van het cache geheugen van de webbrowser safari en is ook een soort van reclame voor het programma iMyfone Umate Pro. In mijn link zijn er nog aantal extra stappen om uit te voeren.
Je kan op iedere ipad of ios het app cache geheugen wissen of heel het cache geheugen : https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/#:~:text=Om%20de%20cache%20van%20een,'%20en%20'Verwijder%20app'.
Als je nu via de browser op je toestel (ipad /iphone) probeert in te loggen op http://proximuspicks.be ipv via de app lukt dit dan wel?
Ik weet niet of dit iets zou opleveren → https://support.apple.com/nl-nl/HT201398
ik ben maar aan het googelen om mss toch eens de oplossing te vinden of er zal mss een beter googelaar dan ik wel iets vinden
Het is ook wel raar dat het op beide iphone en ipad niet meer lukt om in te loggen zou er dan toch ergens iets bijkomends door Proximus aan je settings moeten opnieuw ingesteld worden (daarom dat ik dacht door de toestellen te wissen op je TV-profiel dat dit iets zou helpen)
Proximus Pickx gekoppelde toestellen verwijderen:
( bv overbodig(e) toestel(en) verwijderen.)
via uw decoder
- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
Ik heb dat gedaan, was voor mij onbekend. Nu staan alleen de iPhone en iPad van mijn vrouw er nog in. Maar er verandert niets in mijn toestellen. Of moet ik die terug koppelen, ergens op tv? Op iPad nog steeds zelfde zwart scherm. We komen er wel …. hoop ik . Bedankt!
Proximus Pickx gekoppelde toestellen verwijderen:
( bv overbodig(e) toestel(en) verwijderen.)
via uw decoder
- op afstandsbediening op knop menu drukken
- instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
- beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
Neen, nergens iets te vinden over het cache geheugen in de iPad of iPhone van me. :-( Losmaken van het toestel van de decoders begrijp ik niet. Er staan hier 3 decoders in huis en ik heb eerlijk geen idee hoe ik het zou moeten doen. Maanden geleden kwam ook mijn skynet-mail niet meer binnen om een niet te begrijpen reden ( dat dus in de skynet-app zelf, ik krijg het wel binnen bij mijn gewone E-mail waar ik dat adres aan toegevoegd heb maar hoe dan ook zo raar ) Ik heb reeds enkele malen gebeld maar niemand kan ook daar in helpen. zo machteloos voel ik me dan …..
Dank u voor het mee denken !
zoals je hier ook schreef > https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671?postid=657838#post657838 namelijk:
Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!
Dus vermoed ik dat de verkeerde ingegeven account gegevens (mailadres) ergens bewaard worden maar dat de juiste account gegevens voor proximus pickx wel nog in orde zijn aangezien je vrouw nog kan inloggen met de zelfde account gegevens.
→ iOS accounts wachtwoorden beheren
ook niet alleen de pickx app verwijderen kan nodig zijn maar ook de app cache verwijderen
Ik heb gekeken op mijn iPad en daar staat het e-mail-adres en het wachtwoord juist in mijn ‘wachtwoorden” bij “instellingen.
Wat de app cache betreft is er ook geen mogelijkheid om daar iets aan te veranderen tot mijn spijt.
Dank u om mee te denken!
mss moet je ook eerst eens via je decoder instellingen die geregistreerde apparaten schrappen om van op nul te beginnen.
zoals je hier ook schreef > https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671?postid=657838#post657838 namelijk:
Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!
Dus vermoed ik dat de verkeerde ingegeven account gegevens (mailadres) ergens bewaard worden maar dat de juiste account gegevens voor proximus pickx wel nog in orde zijn aangezien je vrouw nog kan inloggen met de zelfde account gegevens.
→ iOS accounts wachtwoorden beheren
ook niet alleen de pickx app verwijderen kan nodig zijn maar ook de app cache verwijderen
Ik heb een fout account ingegeven. iPad blijft nu zoeken. Kan niet terug inloggen met juiste e-mailadres. Proximus kan niet helpen. Apple ook niet. Kan ik alles terug zetten met hetzelfde iPad ID en zal ik dan niet weer hetzelfde krijgen. Zwart zoekend scherm? Mijn vrouw’s iPad doet het wel, juist e-mailadres ingevoerd. Maar mijn iPhone doet het ook niet. Wat nu?
Op allebei. Heb intussen met Proximus gebeld. Enige oplossing bleek volledige herinstallatie van de iPad. Lijkt nu wel te werken.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.