Vraag

streaming niet beschikbaar - pickx app

  • 11 March 2020
  • 66 reacties
  • 4093 Bekeken


Toon eerste bericht

66 reacties

@Ronald7 nee,  het zal maar pas zijn als je terug kunt inloggen met je toestellen dat die terug automatisch zullen gekoppeld worden aan je TV-profiel, maar deze truc om ze eerst te wissen heeft ook dus niet mogen baten! Nu is het de vraag of er iets nog op je toestellen is blijven hangen ! 

Als je nu via de browser op je toestel (ipad /iphone) probeert in te loggen op http://proximuspicks.be ipv via de app lukt dit dan wel?

 

Ik weet niet of dit iets zou opleveren → https://support.apple.com/nl-nl/HT201398

ik ben maar aan het googelen om mss toch eens de oplossing te vinden of er zal mss een beter googelaar dan ik wel iets vinden :slight_smile:

Het is ook wel raar dat het op beide iphone en ipad niet meer lukt om in te loggen zou er dan toch ergens iets bijkomends door Proximus aan je settings moeten opnieuw ingesteld worden (daarom dat ik dacht door de toestellen te wissen op je TV-profiel dat dit iets zou helpen)

 

Ik heb echt alles geprobeerd thuis wat er maar te proberen valt. Niets stopt dat zwarte scherm 😞

ik heb tot 2 maal een super technische dienst bij Proximus gesprongen, geen hulp mogelijk zeggen ze dan. Apple kan ook niet helpen.

moet ik dan een volledig nieuwe iPad-instelling maken om te doen lukken?

dan ben ik al mijn gegevens kwijt die aan deze iCloud en andere toestanden zijn versleuteld in meer dan 10 jaar. Ik ben daar wat angstig bij.

wat nu??? 
Hartelijk dank Martin voor al je moeite. Je bent een goed mens 

goed dat je het zegt, ik heb inderdaad de verkeerd link gekopieerd, ik had verschillende vensters open staan in mijn browser (met google gezocht) en heb de verkeerde gekopieerd.

Reputatie 6
Badge +3

Jouw link (istar) is voor het wissen van het cache geheugen van de webbrowser safari en is ook een soort van reclame voor het programma iMyfone Umate Pro. In mijn link zijn er nog aantal extra stappen om uit te voeren.

ja die link heb ik o.a ook meegegeven maar blijkbaar lukt het TS niet !

Reputatie 6
Badge +3

Je kan op iedere ipad of ios het app cache geheugen wissen of heel het cache geheugen : https://www.terello.nl/cache-verwijderen-iphone/#:~:text=Om%20de%20cache%20van%20een,'%20en%20'Verwijder%20app'.

@Ronald7 nee,  het zal maar pas zijn als je terug kunt inloggen met je toestellen dat die terug automatisch zullen gekoppeld worden aan je TV-profiel, maar deze truc om ze eerst te wissen heeft ook dus niet mogen baten! Nu is het de vraag of er iets nog op je toestellen is blijven hangen ! 

Als je nu via de browser op je toestel (ipad /iphone) probeert in te loggen op http://proximuspicks.be ipv via de app lukt dit dan wel?

 

Ik weet niet of dit iets zou opleveren → https://support.apple.com/nl-nl/HT201398

ik ben maar aan het googelen om mss toch eens de oplossing te vinden of er zal mss een beter googelaar dan ik wel iets vinden :slight_smile:

Het is ook wel raar dat het op beide iphone en ipad niet meer lukt om in te loggen zou er dan toch ergens iets bijkomends door Proximus aan je settings moeten opnieuw ingesteld worden (daarom dat ik dacht door de toestellen te wissen op je TV-profiel dat dit iets zou helpen)

 

@Ronald7 ieder toestel dat ingelogd heeft op Pickx wordt gekoppeld aan het TV profiel en bv als je boven de 5 toestellen gaat kun je ook niet meer inloggen en deze gekoppelde toestellen kun je via de instellingen op de decoders terug vinden en ook verwijderen.

Proximus Pickx gekoppelde toestellen verwijderen:

( bv overbodig(e) toestel(en) verwijderen.)
 via uw decoder
- op afstandsbediening op knop menu drukken
instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen

Ik heb dat gedaan, was voor mij onbekend. Nu staan alleen de iPhone en iPad van mijn vrouw er nog in. Maar er verandert niets in mijn toestellen. Of moet ik die terug koppelen, ergens op tv? Op iPad nog steeds zelfde zwart scherm.  We komen er wel …. hoop ik . Bedankt!

@Ronald7 ieder toestel dat ingelogd heeft op Pickx wordt gekoppeld aan het TV profiel en bv als je boven de 5 toestellen gaat kun je ook niet meer inloggen en deze gekoppelde toestellen kun je via de instellingen op de decoders terug vinden en ook verwijderen.

Proximus Pickx gekoppelde toestellen verwijderen:

( bv overbodig(e) toestel(en) verwijderen.)
 via uw decoder
- op afstandsbediening op knop menu drukken
instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren)
beheer van de toestellen selecteren
daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen

Neen, nergens iets te vinden over het cache geheugen in de iPad of iPhone van me. :-(               Losmaken van het toestel van de decoders begrijp ik niet. Er staan hier 3 decoders in huis en ik heb eerlijk geen idee hoe ik het zou moeten doen.                                                                                                          Maanden geleden kwam ook mijn skynet-mail niet meer binnen om een niet te begrijpen reden ( dat dus in de skynet-app zelf, ik krijg het wel binnen bij mijn gewone E-mail waar ik dat adres aan toegevoegd heb maar hoe dan ook zo raar ) Ik heb reeds enkele malen gebeld maar niemand kan ook daar in helpen.  zo machteloos voel ik me dan …..

Dank u voor het mee denken !

ook niet als je de app eerst verwijderd hebt, kun je dan de cache ook niet verwijderen.

zoals je hier ook schreef > https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671?postid=657838#post657838  namelijk:

Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!

Dus vermoed ik dat de verkeerde ingegeven account gegevens (mailadres) ergens bewaard worden maar dat de juiste account gegevens voor proximus pickx wel nog in orde zijn aangezien je vrouw nog kan inloggen met de zelfde account gegevens.

→ iOS accounts wachtwoorden beheren

ook niet alleen de pickx app verwijderen kan nodig zijn maar ook de app cache verwijderen 

→ https://www.istartips.com/nl/how-to-clear-cache-on-ipad.html#:~:text=U%20kunt%20de%20cache%20van,waarmee%20u%20dit%20kunt%20doen.

 

Ik heb gekeken op mijn iPad en daar staat het e-mail-adres en het wachtwoord juist in mijn ‘wachtwoorden” bij “instellingen.

Wat de app cache betreft is er ook geen mogelijkheid om daar iets aan te veranderen tot mijn spijt.

Dank u om mee te denken!

mss moet je ook eerst eens via je decoder instellingen die geregistreerde apparaten schrappen om van op nul te beginnen.

zoals je hier ook schreef > https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pickx-app-blijft-laden-48671?postid=657838#post657838  namelijk:

Ik heb een fout e-mailadres ingevuld en nu kan ik ik pixs niet meer inloggen met het juiste adres op mijn iPad/iPhone. Het zwarte scherm blijft aan en zoeken. Opnieuw installeren, resetten etc. Niets helpt. Ik wil gewoon terug kunnen inloggen met het juiste e-mailadres. Help aub. Dank u!

Dus vermoed ik dat de verkeerde ingegeven account gegevens (mailadres) ergens bewaard worden maar dat de juiste account gegevens voor proximus pickx wel nog in orde zijn aangezien je vrouw nog kan inloggen met de zelfde account gegevens.

→ iOS accounts wachtwoorden beheren

ook niet alleen de pickx app verwijderen kan nodig zijn maar ook de app cache verwijderen 

→ https://www.istartips.com/nl/how-to-clear-cache-on-ipad.html#:~:text=U%20kunt%20de%20cache%20van,waarmee%20u%20dit%20kunt%20doen.

 

Ik heb een fout account ingegeven. iPad blijft nu zoeken. Kan niet terug inloggen met juiste e-mailadres. Proximus kan niet helpen. Apple ook niet. Kan ik alles terug zetten met hetzelfde iPad ID en zal ik dan niet weer hetzelfde krijgen. Zwart zoekend scherm? Mijn vrouw’s iPad doet het wel, juist e-mailadres  ingevoerd. Maar mijn iPhone doet het ook niet. Wat nu?

Op allebei. Heb intussen met Proximus gebeld. Enige oplossing bleek volledige herinstallatie van de iPad. Lijkt nu wel te werken.

Reputatie 7
Badge +4

heb je hiervoor dan de app geherinstalleerd op 1 van beide ?

Reageer