Vraag

Streaming niet beschikbaar

  • 3 December 2019
  • 28 reacties
  • 691 Bekeken

Na het updaten van mijn NEO UH-8 Plus naar Android 5 (wat vereist is voor Pickx 5.1.3) (ticket https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/android-supported-devices-gewijzigd-48950 ),

kan ik de app installeren, aanloggen, en zie ik de kanalen, programa’s en recordings staan ...

 

Echter wanneer iets moet gestreamed worden krijg is steeds “streaming not avaialble”. 

Via andere tickets in pickx forum heb ik reeds App verwijderd, terug geinstalleerd, location services staan aan, tijdzone instelling nagekeken…

 

Heb ik nog iets anders over het hoofd gezien ?


28 reacties

Aan allen, bedankt voor de reacties en tips…. maar ik wil toch even teruggaan naar mijn origineel probleem dat nog geen antwoord heeft … 

Pickx werkt goed op de android box NEO U9h. (ja, android box, niet android tv)

Echter wanneer ik Android 5 op mijn vorige NEO UH-8 Plus geplaatst heb (wat vereist is vanaf Pickx 5.1.3), lukt het aanloggen, opstarten …. maar niet de streaming. 

@Charlotte.D  is er al feedback van IT department ? 

Groetjes,

Luc.

Badge

Dit is de eerste keer dat ik hoor dat pickx werkt op een android box (stream)

Welke versie is dat dan?

Inderdaad ook altijd gehoord dat de pickx app niet werkt op android box!

Reageer