Beantwoord

Streaming niet beschikbaar

  • 16 November 2018
  • 41 reacties
  • 6013 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

iOS 12.1.1 dus helemaal up to date!
Reputatie 7
Badge +4
welke ios versie heb je op dit toestel ?
Heb ik al meermaals gedaan, maar noppes!
Reputatie 7
Badge +4
Kan je de app eens verwijderen en terug installeren?
Ook hier op mijn nieuwe ipadpro kan ik niets met de tv app!! Stream niet mogelijk staat er steeds! Terwijl de app net op de iPad nuttig zou zijn!
ThomasP, mijn instellingen staan correct. Maar de app werkt nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Johan, kan je mij via een privé bericht https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je klantennummer of vaste lijnnummer doorsturen + wat extra info over wat er juist niet lukt zodat ik dit voor jou kan nakijken. Groeten Thierry
Proximus TV doet al maanden moeilijk terwijl de app van de concurentie werkt als een fluitje van een cent.
En lokalisatie moet ook aanstaan eens je buiten Belgie bent dacht ik toch!
Hey Mathieke. Wat heb je al geprobeerd? Is de app al hergeïnstalleerd en/of de tablet naar fabrieksinstellingen herstelt? Groetjes, Wenzel
Reputatie 7
Badge +6
Miperrone, Mathieke, kunnen jullie even de landinstelling en tijdszone nakijken? Dit doe je via instellingen => algemeen.
Staat deze op regio 'Belgie' en tijdszone 'Brussel'?
Beste

ik heb het zelfde probleem, en het betreft hier zowel mijn oude als nieuwe ipad.
Hoe kan dit opgelost worden?
Sorry, dat is er over.
Dat brengt me te ver van huis.
Alle andere apps werken.
Heb de laatste versie ios.
Dan mogen we wel verwachten dat Proximus TV ook werkt.
Zou je eens kunnen proberen met de tablet naar fabrieksinstellingen te herstellen?
Jazeker.
Toestel volledig uitgezet en opnieuw opgestart. Uninstall, Install.
Zonder resultaat.
Heb je al eens geprobeerd de applicatie volledig te herinstalleren? Groetjes, Wenzel

Reageer