Vraag

Streamen zonder problemen?

  • 30 October 2019
  • 9 reacties
  • 501 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Wanneer gaat Proximus eens werk maken van tv kijken op pc zonder dat de streaming om de vijf voet stil valt?

De bbox heropstarten levert geen resultaten op, en toch blijft dat Pickx-geval stilvallen terwijl ik op pc naar mijn tv tracht te kijken…

Serieus!!!! Wanneer???

Groetjes,

f.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@fic66 De betrokken dienst vraagt om eens uit te loggen en opnieuw in te loggen bij Pickx. Kan je daarna nog is testen en kijken of het beter werkt.

 

Reputatie 2
Badge

Wel Martin, ik heb een halfuurtje op mijn tablet naar tv gekeken. Toegegeven : Pickx bleef niet hangen!

Op mijn pc had ik op Pickx al minstens 5 keer moeten herladen! (Dat is geen reklame, Proximus!!!!)

Als je mij nu ook nog kunt vertellen hoe ik mijn tablet op een kwart scherm van mijn pc kan krijgen, dan zou ik eventueel iet of wat kunnen leven met dat complete gedrocht dat Proximus op haar gebruikers heeft losgelaten!

Groet,

f.

Ha Martin,

Tablet, Smartphone is geen optie! Mijn pc is mijn eerste middel na het tv-toestel (in een andere ruimte, gebruikt door anderen!).

Smartphone en tablet zijn veel te klein om deftig naar TV kijken.

Groet.

f.


Was maar gewoon om te weten of het enkel een probleem was via je PC  en mss via de app’s op je andere toestellen geen probleem (gebruik ik soms om te casten naar mijn TV via een Chromecast HDMI dongle die op mijn HDMI ingang van mijn TV aangesloten is)

Reputatie 7
Badge +4

@fic66 Ik geef het alvast door aan de betrokken dienst, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten. 

Reputatie 2
Badge

Ha Martin,

Tablet, Smartphone is geen optie! Mijn pc is mijn eerste middel na het tv-toestel (in een andere ruimte, gebruikt door anderen!).

Smartphone en tablet zijn veel te klein om deftig naar TV kijken.

Groet.

f.

kun je niet op een ander toestel proberen of je dit ook voor hebt bvb smartphone, tablet….

Reputatie 2
Badge

Mijn pc is direct aangesloten op mijn bbox-3 (utp).

Ik gebruik momenteel Firefox 70.0 (onder Windows 10 (met Add-Ons) én onder Ubuntu 19.10 (géén Add-ons), maar ook met versies < Firefox 70.0 was dat al het geval!

Ik heb het enkele weken met Chrome geprobeerd (enkel onder Windows 10), maar ook met deze Browser viel het geregeld stil.

Ik kijk soms naar Sporza én naar VTM Go (via hun websites) en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar het probleem absoluut niet voorheb. Af en toe hapert het daar wel, maar de stream herpakt zich (én dat is niet het geval bij Proximus)

 

Reputatie 7
Badge +4

@fic66  Ik heb je lijn uitgemeten en zie in elk geval geen storing, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem.

Hoe is de pc die je gebruikt om tv te kijken verbonden met de modem ? Welke browser gebruik je ? Heb je al eens met een andere browser getest. 

Heb je dit ook op een ander toestel? 

Reageer