Vraag

Storingen met Proximus tv


Ben overgeschakeld van Telenet naar Proximus en ik heb nog nooit zoveel storingen gehad.
Soms gewoon niet naar te kijken.
Be aan het overwegen om terug re gaan naar Telenet


15 reacties

Is je decoder rechtstreeks verbonden met je bbox, eventueel de toestellen eens herstarten of resetten indien je het nog niet moest gedaan hebben of als het allemaal niet baat mss eens een gratis happy house technieker aanvragen > http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 7
Badge +3
Hallo,

We stellen inderdaad wel onderbrekingen vast wanneer we je aansluiting uitmeten.

Ik stel vast dat er nog geen technicus langsgweest is. We kunnen hiervoor een 'happy house' interventie voor boeken.

De interventie is gratis en de technicus krijgt de nodige tijd om alles na te kijken.

Via deze link kan de zo'n interventie aanvragen

Groeten Geert
Mijn decoder niet verbonden via een kabel met de modem maar er staat wel een booster tussen.
Gisteren hebben we naar Netflix gezien via de smart tv en dan hadden we geen storingen dus aan het internet zal het denk ik niet liggen.
Zal straks eens via de decoder naar Netflix kijken om te zien of ik dan ook storingen heb.
Gisteren nog maar eens alles moeten herstarten.
Wel klank geen beeld.
Bij terug kijken of opnames gewoon niet naar te kijken constant storingen.
Vorige keer happy house aangevraagd kon niet opnemen dan hebben ze gewoon maar niets meer laten horen.
Ik he het gewoon wel wat gehad met Proximus.
Eerst werd mijn .be account verandert naar een .com account door een proximus werknemer (uit gewoonte waarschijnlijk omdat ze zelf een .com gebruiken). Dat werd opgelost en kreeg mijn gewone account terug. Proximus TV gebruiken ging ook niet op computer en tablet. Dit heb ik gisteren te horen gekregen. Technisch was de dienst hiervoor noodzakelijk, is nog niet gelinkt aan uw myproximus login. Na het installeren van starlight kan ik nu eindelijk na maanden sukkelen de proximus tv app gebruiken. Moet de decoder ook regelmatig op en af zetten (ook sinds het overschakelen van telenet naar proximus). Sinds een week of 2 begon mijn TV ook kuren te krijgen. Allé dat dacht ik toch. Eerst VTM zonder klank of beeld. Andere zenders werkten wel. Maar sinds een paar dagen heb ik op geen enkele zender beeld, wel klank. Heb een reset gedaan van decoder (tandenstoker in decoder vanachter). Na volledige opstart nog steeds geen verandering. Ben het nu wel serieus beu aan het worden.
Ter info: ik weet niet of je het reeds geprobeerd heb maar de beste methode, die hier regelmatig aangehaald wordt, van heropstarten is als volgt:
eerst decoder volledig spanningsloos zetten dan de bbox 10 sec zonder spanning zetten om hem dan terug te laten opstarten en te wachten tot de DSL controle lamp continu blijft branden om dan pas de decoder terug onder spanning te zetten.
NB: als je decoder niet rechtstreeks verbonden is met een netwerkkabel aan de bbox, dan kun je de draadloze oplossingen die er tussen staan eens uit het stopcontact trekken om ze te laten heropstarten.
Als het probleem niet opgelost geraakt dan kun je ook altijd eens beroep doen op een gratis happy house technieker die kan bij u langs komen om alles een te checken en deze kun je zelf aanvragen hier
>
http://proximus.be/happyhouse
heb de decoder gereset, heb hem zonder stroom gezet, heb de wifi booster herstart.De b-box 3 V+ heb ik ook herstart. Hielp allemaal niets, heb daarna ook alle kabels uitgetrokken en eerst de b- box laten opstarten, dan de booster en de decoder, nog steeds alleen maar klank zonder beeld.
heb je een V6 decoder mss want dit werd hier nog gemeld door klanten met een V6 decoder.
Ik heb hier vandaag nog niemand van Proximus op het forum zien reageren mss kunnen zij nog het één en ander ondernemen als ze hier passeren om je verder te helpen, naar de helpdesk bellen kun je ook altijd 080022800 maar dat zal je wel al gedaan hebben zeker 😉
ja inderdaad, ne V6 decoder. Heb al 3 verscheidene techniekers aan de lijn gehad, heb al gechat met een 4- tal techniekers. Tot nu toe geen resultaat. En blijkbaar zal ik nu ook nog verlof moeten nemen als ik iemand van happyhouse alles moet laten nakijken ter plaatse.
en zoals elke dag, komt het beeld op eigen houtje terug. Eindelijk terug beeld 😉
Ik weet niet of je er veel aan zult hebben maar hier bv ook een probleem met v6 en wel geluid geen beeld
>
https://nl.forum.proximus.be/digitale-tv-7/v6-geen-beeldsignaal-wel-geluid-menu-43124/index2.html
en er zijn nog enkele posts met geen beeld wel geluid! maar of ze bij Proximus nu uiteindelijkweten waar het probleem zit weet ik niet.

Ter bijkomende info: je zult morgen op zondag geen reactie krijgen van iemand van het Proximus team en zal het pas maandag zijn dat er iemand van het team je hopelijk zal kunnen verder helpen.
Ik heb al sinds het begin dat ik proximus hetzelfde probleem.
Het word wel eens tijd dat ze dit probleem oplossen.
Heb proximus sinds begin maart ongeveer en heb al en keer of 15 moeten herstarten. ????
Is er nu al een happy house technieker bij je langs geweest
_______________________________________
Hallo,

We stellen inderdaad wel onderbrekingen vast wanneer we je aansluiting uitmeten.

Ik stel vast dat er nog geen technicus langsgweest is. We kunnen hiervoor een 'happy house' interventie voor boeken.

De interventie is gratis en de technicus krijgt de nodige tijd om alles na te kijken.

Via deze link kan de zo'n interventie aanvragen

Groeten Geert
Ik heb mijn decoder eens aangesloten met een kabel op mijn modem geen storingen meer.
Ik denk dat het dan aan de wifi booster ligt,zou dit mogelijk zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Dit kan inderdaad, je kan deze even herstarten of deze even resetten via onderstaande procedure:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset_surf/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/uw-wi-fi-booster-resetten.html

Reageer