Vraag

Storingen

  • 29 January 2018
  • 1 reactie
  • 738 Bekeken

Sedert gisteren weer regelmatig meldingen van wegvallen van het TV-signaal. Lijn getest met Proximustool: lijn kan niet getest worden.
We hebben net het vorige 'sorry-moment' verbruikt en daar kondigen zich weer onderbrekingen aan.
Zijn er nog 'slachtoffers'?

1 reactie

Heb je al contact opgenomen met de helpdesk 0800 22 800 of ze u niet kunnen verder helpen.
Enkele tips:
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_down/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_scatr_tv_trouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen.html
> https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
> http://proximus.be/happyhouse

Reageer