Beantwoord

Storing op 11 jan 2017 om 11.00

  • 11 January 2018
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Beste,

Wonende in Limburg nl Lanaken. We kampen met proximus tv. Mieten herstarten maar modem is nog niet oke. Mijn gsm werkt op 4g wat zeker de bedoeling niet is. Kijken jullie dit na? De compensatie met betaaltv is geen optie als het niet werkt. Pas overgeschakeld naar jullie. Kan hier duidelijk communicatie gegeven worden over deze problemen dan kan je je er beter bij neerleggen. Thx
icon

Beste antwoord door KimB 11 January 2018, 15:51

Bekijk origineel

2 reacties

helpt het ook niet als je de modem reset:
zie hoe je de modem kunt resetten >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/personal/welcome-on-support/internet/internet-at-home/advanced-settings/restore-default-settings-of-your-wi-fi-network.html
Reputatie 7
Badge +4
Karinke,

Is het ondertussen al weer in orde? Ik heb je lijn nagekeken en zie dat je modem verbonden is.

Groeten

Reageer