Vraag

storing decoder

  • 15 November 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds 1.5 jaar ongeveer zijn wij bij proximus. Sindsdien nog niet anders dan miserie gehad. Opnames niet kunnen bekijken of plots weg, onze telefoon werd tot 2 keer toe afgesloten terwijl alles betaald was (wel nog tv), etc, etc. Nooit een vergoeding gekregen voor alle miserie!

 

Nu hebben we al weken last van storingen op de tv. Zenders blijven hangen (niet allemaal tegelijk), programma's lopen echt vast, etc. 

Hebben al meerdere keren gebeld. Telkens moeten we alles herstarten, resetten en al het gedoe dat erbij komt. Ondertussen herstarten we bijna dagelijks de tv. Leuk na een ganse dag werken. We betalen nochtans genoeg geld. 

 

Is er ook een echte oplossing voor het probleem of moeten we echt overstappen?

 

Sorry voor het geklaag en de niet zo vriendelijke toon, maar na 1.5 jaar heb ik het echt wel gehad


This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Katinka07  Ik heb je lijn uitgemeten en zie geen storing, dit wil zeggen dat het signaal goed toekomt tot op je modem. Ik zie dat je modem en decoder verbonden zijn aan de hand van een wifi bridge. 

Kan je eens kijken wat de lampjes op je wifi bridge doen op het moment van de storing? Heb je eventueel de mogelijkheid om je modem en decoder eens met een netwerk kabel te verbinden? 

Ter bijkomende info: Als het op den lange duur niet moest opgelost geraken, dan kunt je nog altijd zelf een happyhouse technieker gratis laten bij u thuis komen om alles eens na te trekken en die kun je aanvragen via deze web pagina > http://proximus.be/happyhouse 

NB: Pas maandag komt er hier op het forum weer iemand langs van Proximus zelf.