Vraag

Storing beeld op proximus tv

  • 15 March 2021
  • 19 reacties
  • 4386 Bekeken

Ik heb tegenwoordig erg veel last storingen in het beeld (blokjes en haperingen). Waar kan dit aan liggen? Echt irritant, is niet meer naar te kijken. 

 

Decoder is aangesloten met kabel en heeft altijd goed gewerkt. Internet werkt ook goed, 200mbit down, 40mbit up, 5ms ping. Ik heb maxi fiber. 


19 reacties

heb je de toestellen al eens heropgestart → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Ja. Heb ik al meerdere malen gedaan zonder succes. 

ja resetten van de toestellen bbox en decoder kun je natuurlijk ook doen

  • decoder volledig stroomloos zetten
  • bbox resetten > klik hier
  • wachten tot op bbox DSL lampje continu blijft branden
  • dan pas de decoder resetten > klik hier en volledig laten opstarten

 maar mss moet iemand van prox morgen eens de fiber reset doen, maar die beslissing  laat ik over aan een prox forummedewerker als die morgen hier langskomt.

Reputatie 6
Badge +3

@l3robby Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant nakijken.

@l3robby Als u uw lijnnummer of klantennummer toevoegt aan uw forumprofiel, dan kunnen we het langs deze kant nakijken.

@YorickP is gebeurd

Reputatie 6
Badge +3

Zoals vaker, heeft Martin al verteld wat we gaan doen.

Ik heb het hier uitgevoerd. Wanneer u de mogelijkheid heeft, zou u de decoder nog eens moeten herstarten dat hij opnieuw verbindt.

@YorickP Het probleem is er nog steeds na herstarten. 

Reputatie 7
Badge +4

@YorickP Het probleem is er nog steeds na herstarten. 

ondervind je de storingen voordurend of enkel op sommige momenten, bvb enkel in de avond ?

@YorickP Het probleem is er nog steeds na herstarten. 

ondervind je de storingen voordurend of enkel op sommige momenten, bvb enkel in de avond ?

Dat maakt geen verschil. Heb er heel de dag door last van. 

Niemand die mij kan helpen? 

Morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen en om te beslissen wat er verder best gebeurd

Reputatie 7
Badge +4

@l3robby 

ik zie op je lijn geen onderbrekingen of fouten
ik kijk nog even om je lijn zelf herop te bouwen
dit neemt ongeveer een 15min in beslag
kan je hierna even testen of de storingen zich nog voordoen ?

@jonathandr Het probleem is er nog steeds. 

Kan niemand mijn probleem oplossen? Want op deze manier heb ik er echt niets aan.

Zo heeft het geen nut dat ik al dat geld betaal voor een product dat niet deftig werkt, en vrees ik dat ik van provider zal moeten veranderen als dit niet opgelost kan worden.

Reputatie 7
Badge +4

Kan niemand mijn probleem oplossen? Want op deze manier heb ik er echt niets aan.

Zo heeft het geen nut dat ik al dat geld betaal voor een product dat niet deftig werkt, en vrees ik dat ik van provider zal moeten veranderen als dit niet opgelost kan worden.

aangezien er vanop afstnad niet echt een probleem wordt opgemerkt kunnen we best iemand ter plaatse sturen om dit verder te bekijken
ik kan hiervoor een afspraak maken als je wenst
wanneer zou dit voor je passen ?

Kan niemand mijn probleem oplossen? Want op deze manier heb ik er echt niets aan.

Zo heeft het geen nut dat ik al dat geld betaal voor een product dat niet deftig werkt, en vrees ik dat ik van provider zal moeten veranderen als dit niet opgelost kan worden.

aangezien er vanop afstnad niet echt een probleem wordt opgemerkt kunnen we best iemand ter plaatse sturen om dit verder te bekijken
ik kan hiervoor een afspraak maken als je wenst
wanneer zou dit voor je passen ?

Ik heb al gemerkt dat er geen probleem is als de decoder net aanstaat. Na 5 minuten beginnen de storingen te komen en wordt het steeds erger. Dit doet mij vermoeden dat het probleem bij decoder ligt. Ook aangezien mijn internet nog prefect werkt. Is het mogelijk om de decoder te gaan omruilen, zodat ik kan uitsluiten of deze effectief het probleem is? 

Reputatie 6
Badge +3

We kunnen eerst proberen de decoder te ruilen als u dat wenst. Als u een afhaalpunt hier kiest, kunnen we een nieuwe decoder toesturen.

We kunnen eerst proberen de decoder te ruilen als u dat wenst. Als u een afhaalpunt hier kiest, kunnen we een nieuwe decoder toesturen.

Gelieve het naar dit afhaalpunt te sturen TOTAL LATEM (84250875).

Alvast bedankt.

Reputatie 6
Badge +3

De opties van levering zijn momenteel beperkt,

ik heb het naar het dichtbijzijnde punt in uw buurt gestuurd. De gegevens hiervan vindt u hieronder. U ontvangt een bevestiging wanneer het (normaal gezien) morgen geleverd wordt.

 

 

1308 GENT STATIONSWIJK
KORTRIJKSESTEENWEG
9000 GENT BEL

Reageer