Vraag

Stopzetten Boeket Multi NL

  • 16 November 2018
  • 3 reacties
  • 1418 Bekeken

Ik veranderde eerder van abonnement binnen Proximus (familus). In mijn vorig pack was boeket multi NL gratis, nu moet ik ervoor betalen. Dit zonder enige uitleg.
Ik wil daarom graag meteen het boeket MULTI NL annuleren. Dit kan ikzelf als klant niet in de Back Office (heel handig van Proximus). Vandaar langs deze weg. Dit graag met terugwerkende kracht aangezien hier geen enkele melding van de extra kost naar ons als klant werd gedaan.

3 reacties

ter info: ik weet niet of het lukt volgens de methode beschreven hier >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_options/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/extra-opties/activeren-of-wijzigen-van-een-tv-optie-of-tv-bundel.html#/section2
Bedankt voor je snel respons, maar de backoffice van Proximus ziet er alvast zo niet meer uit. De optie "
Klik op de tab Actief, daarna op de optie die u wilt deactiveren en dan op Beheer." is niet aanwezig. Alle pakketten staan mooi op niet actief, enkel het pakket Multi Boeket NL is gewoon nergens zichtbaar.... đŸ˜€
Dan zullen de mensen van het proximus team je hopelijk wel kunnen verder helpen als ze je post hier lezen.

Reageer