Vraag

specialistenwerk Proximus

  • 24 February 2021
  • 11 reacties
  • 118 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Een jaar geleden liet ik op dit forum weten  dat  ik geen ROB kan casten. Een jaar later kon ik dat nog steeds niet dus stelde ik de vraag opnieuw. HadewychT sluit het topic want hij heeft al geantwoord.

Je gaat naar de garage want je auto start niet . De specialist doet niets, je auto start nog steeds niet dus ga je terug naar de garage . De specialist laat weten dat het geen probleem is want hij heeft al geantwoord. Tja ….

Wel beste HadewychT hoe luidde je antwoord en vooral kan ik daardoor nu wel ROB casten ????

 

HadewychT

Reputatie 7

Badge+4

Ik sluit dit topic af. Ik heb je al geantwoord in een ander topic waar je dit probleem ook aangekaart hebt. 


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 2
Badge

Jammer dat er een jaar nodig was en meerdere posts om een belofte tot aktie te bekomen. 

Reputatie 7
Badge +4

@wimmer  Ik begrijp dat het zeer vervelend is dat dit probleem niet opgelost geraakt. Jammer genoeg hebben niet alle problemen een heel duidelijke oorzaak en een snelle oplossing.

Ik heb je probleem doorgespeeld aan onze specialisten voor nazicht en dat ene topic afgesloten omdat je verschillende posts geopend hebt over hetzelfde probleem. Het was zeker niet mijn bedoeling om je niet verder te helpen.

Om het forum een beetje overzichtelijk te houden is het best om telkens maar 1 topic te openen over een onderwerp. 

Reputatie 2
Badge

Hadewych 't deed dat kijk bedin topic

@wimmer ik weet niet wat je bedoelt, waar ik een zogezegd volgens u een topic zou afgesloten hebben, ik kan zelfs geen topic afsluiten deze machtiging heb ik niet hier op het forum!

En waarom het jaar moet duren met deze vraag heb ik trouwens hier al verschillende keren gesteld waarom het bij anderen het wel goed kan werken, ik heb er ook geen last mee trouwens, en gelukkig maar!

Reputatie 2
Badge

Vraag blijft waarom het een jaar moet duren en waarom jij een topic afsluit zonder oplossing? 

Natuurlijk is het aan de specialisten ter zake om het uit te vissen en op te lossen, maar ik persoonlijk zit met de vraag hoe het komt dat het bij anderen wel goed kan werken.

Reputatie 2
Badge

Martin, 

Blijkbaar ben ik niet de enige..

Is het niet aan jullie om uit te zoeken waarom het niet werkt, nooit gewerkt heeft? 

bij mij blijft  ook nog altijd de vraag waarom het dan bij anderen wel zonder probleem kan werken?

Reputatie 5

Ik geef het niet op. Ik dacht eerst over te stappen maar zo gemakkelijk komen ze er niet vanaf. Ik heb een korting gekregen van 5 € en zolang die loopt wacht ik nog wat af. Bij Telenet is er de Yugo die ongeveer hetzelfde aanbied maar een stuk duurder. En geen 40 gb mobiel voor netflix en youtube. De epic combo light is op papier geweldig. Spijtig dat de ontwikkelaars geen goed werkend product kunnen afleveren. Ik begrijp echt niet hoe dit al zo lang blijft duren.

Reputatie 2
Badge

Blijven aandringen!

We betalen voor een service die we niet krijgen. Heet dat niet bedrog? 

Reputatie 5

Troost je ik ben al meer dan een jaar aan het proberen om een oplossing te krijgen. Bij ons is de regionale tv tvoost en kan dat ook niet casten:

https://youtu.be/42rHVbQU3M4