Vraag

Spaanstalige ondertitels TVE (opnames)

  • 10 April 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds een tijdje zie ik bij opgenomen programma’s van TVE geen (Spaanstalige) ondertitels meer. Als ik live kijk zie ik die wel. Bij programma’s die ik al langer geleden heb opgenomen (en langdurig bewaard) zie ik de ondertitels wel nog. Is er iets veranderd aan de beschikbaarheid voor opnames van TVE? Waarom?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@DannyM Je kan, via het menu, tijdens het kijken van het programma de ondertitels aanpassen. Indien er geen ondertitels verschijnen zullen deze vermoedelijk niet beschikbaar zijn.

Ik gebruik inderdaad het menu. De ondertitels zijn dan op TVE zichtbaar (systematisch) als ik live kijk, niet als ik naar een opname kijk. Bij andere kanalen kan ik ook bij opnames de ondertitels activeren. Vroeger kon ik op TVE ook ondertitels zien bij opnames, nu dus niet meer.

niet zeker dat het zal helpen maar mss toch eens proberen om de bbox even 5sec stroomloos te zetten en als de bbox terug volledig opgestart is mss ook even de spanning van je decoder onderbreken en terug laten opstarten, al baat het het niet het schaadt ook niet ;-) .

Reageer