Vraag

Skynet alias verwijderd in poging tot overzetten

  • 9 April 2022
  • 7 reacties
  • 71 Bekeken

Ik heb een nieuwe mailbox aangemaakt en wou mijn skynet alias overzetten van een andere mailbox in hetzelfde account.

Dit is dus niet mogelijk, gezien alleen @proximus.be alias mogelijk is.

Een mail sturen naar support is blijkbaar ook niet mogelijk en in Safari kan ik blijkbaar geen chat bericht posten, vandaar een berichtje op het forum.

Aan proximus medewerker: zelfde naam met skynet in de proximus mailbox graag. Accountnr ingevuld in profiel…

 

Bedankt,

Boud.


7 reacties

FYI: Maandag komen ze hier terug langs om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +5

@Boud Dus als ik het goed begrijp wens je op je Skynet account exact hetzelfde email adres als het op het Proximus account?

Je kan dit ook zelf toevoegen via MyProximus.

Reputatie 7
Badge +4

Ik begrijp dat de auteur onder zijn bestaand MyProximus account “X” een 2e mailbox “B” heeft aangemaakt en dat hij een alias type “@skynet.be” van zijn 1e bestaande mailbox “A” naar zijn nieuwe mailbox “B”  (beide onder datzelfde MyProximus account “X” dus) wenst over te brengen, maar dat hij dit niet kan omdat door gebruikers/klanten enkel aliassen van het type “@proximus.be” kunnen gecreëerd worden

Inderdaad, zo interpreteer ik het toch ook.

Inderdaad, de bedoeling is zoals M_016 het zegt. Met het extra probleem dat de skynet alias al verwijderd is op account A en niet op account B kan toegevoegd worden, noch hersteld op A  

Dus actie van Proximus die nodig is: boud at skynet.be toevoegen als alias bij het proximus.be adres. 
 

bedankt, B. 

het geluk is ook dat niemand anders ondertussen het mailadres boud@skynet.be kon aanmaken zoder tussenkomst van iemand van Proximus, dus zullen de proximus forummedewerkers dit wel kunnen in orde brengen voor u.

Reputatie 7
Badge +5

@Boud Dit is in orde gebracht.

Reageer