Beantwoord

Sinds van morgen foutcode: SYS_1 op beide TV's


iemand een idee wat er aan de hand is? Resetten van alle toestellen helpt niet. Fout blijft terugkomen.
Vooralleer naar de helpdesk te bellen vraag ik het liever hier ... Storingen op grot edelen van het net?
Internet werkt schijnbaar normaal ...

Edit: software van V5-c lijkt compleet FUBAR zelfs na reset? Kan decoder zelfs niet in standby zetten na foutcode ... 😁
icon

Beste antwoord door sabineb 1 June 2017, 13:03

Bekijk origineel

40 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Regulus,
bij mij ook.
Probleem is gekend: in het Brusselse: probleem tussen servers en decoders.
Zie ook: nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/opnames-worden-gewist-39049
Met dank aan Sabine die op Twitter het antwoord voor me heeft gevonden.
Mogelijk, maar ben ik de enig sul die ermee geplaagd zit? LOL! Er is duidelijk de afgelopennnacht wat fout gegaan? Maar toen keek ik geen TV en stond alles in standby! 😎 het aantal meldingen op "allestoringen(dot)be" is maar een marginaal aantal ...

Leuk van Sabine, maar ik heb geen twitter .. dus veel schiet ik er niet mee op en de link die je meegeeft werkt niet LOL!
Reputatie 7
Badge +6
Haha, ik ben de tweede sul dan. 😃 Bij de franstaligen zijn er meer meldingen.
haha .. maar werkt het ondertussen terug, bij jou?
Oeps, nu net werkt alles schijnbaar terug normaal .. heeft er iemand ondertussen ergens aan de "floche" getrokken ? 😆 😉 eind goed ... etc ...
Reputatie 7
Badge +6
Nog niet bij mij 🙁 , ik zou een sms krijgen, als het in orde was.
De link werkt nu wel trouwens.
Uw decoder nog eens resetten ? 😉
Reputatie 7
Badge +6
Joechee: men heeft aan de floche getrokken.😆 Alles werkt weer zoals het hoort.
De regio Brussel is weer eens gered van de catastrofe en ik ben weer weg hier.
Reputatie 6
Badge +4
Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine
Reputatie 6
Badge +4

Kreeg bevestiging reparatie is uitgevoerd..dus decoders severfout niet meer zouden moeten krijgen. Indien nog niet ok, eens herstarten toch..sorry voor de ongemakken

Mvg sabine


Als dat de enig fout is waar ik mee te maken krijg, op jaarbasis, dan kan ik daar best mee leven! (en dat is het ook ongeveer, tot spijt van wie meer problemen heeft ... 😎 ) 😇
zone 02 is duidelijk wel heel groot, hier geen problemen gezien

Reputatie 6
Badge +4
Hi Martin

was een server probleem

sommige klanten hadden echt een SYSTEEM fout op hun decoder ( sys_1) , andere gewoon problemen NPVR of tv replay.. Intussen zou het opgelost moeten zijn.

Mvg Sabine
Ok bedankt Sabine, voor de meer gedetaileerde uitleg, als het maar opgelost is, dan is iedereen weer content ;-)
mvg Martin.
Reputatie 6
Badge +4
me toooooooooooo

Badge +4
Hier geen TV meer ! is uitgevallen met deze foutmelding error sys1
iemand ???
Het is blijkbaar algemeen 0800 22 800 is niet meer te bereiken ook.
Badge +4
Oei op facebook nog meldingen van geen TV meer ...... net 5 minuutjes voor thuis ging beginnen zegt mijn vrouw.
Reputatie 7
Badge +1
SD zender van Een zend wel uit. Zit er nu naar Thuis te kijken.
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk
Reputatie 4
Badge +2
Regio Dendermonde: zelfde probleem geen TV error sys_1
Na uitzetten decoder: bienvenue/welkom Proximus TV scherm,
time-out
je decoder best niet heropstarten of je hebt niks meer !!
Reputatie 3
Badge +2
Hier in Lovendegem zelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +1
ja en via Proximus TV app ook niks natuurlijk

Klopt. Kun je zelfs niet op inloggen. Maar op,TV wel via SD.
Reputatie 4
Badge +2
Te Laat, ik heb helemaal niets meer!

Reageer