Vraag

Sinds nieuwe decoder V7 ben ik om de haverklap mijn opnames kwijt, ik kan ze wel terugvinden online maar zelfs dan niet casten naar tv scherm.

  • 1 February 2021
  • 7 reacties
  • 813 Bekeken

 Na 1 j Disney te winnen ben ik overgestapt van V5 naar Android V7 (anders kon ik Disney niet kijken op tv-scherm). Sindsdien al eens alle opnames kwijt en contact opgenomen met technische dienst. De medewerker toen bracht alles in orde. Dit duurde niet lang: alweer alle opnames die ik maakte met de V5 verdwenen bij “opnames).  Online op mijn pc (Chrome) kan ik zij bij mijn Proximus wél zien staan maar:  niet bekijken online (als ik op het afspeelpijltje druk gebeurd er niets). Het zijn opnames die ik met de oude decoder V5 heb opgenomen en lange tijd bewaard. Ik kan ze ook niet casten noch via Picx cast noch via chrome cast. Trouwens ook al verschillende keren foutmelding P131 gekregen en op en afzetten modem en decoder wordt hier een gewoonte. Ellendig en graag hulp, Daniëlla.


This topic has been closed for comments

7 reacties

info → V7 Stand van zaken | Proximus

@DaisyS heel jammer dat je als klant niet wordt gewaarschuwd dat je “nieuwe” decoder niet werkt hoe het hoort! Nalatig en cliëntonvriendelijk. Niet blij hiermee. Informatie en communicatie is een noodzaak!

Reputatie 7
Badge +5

@DaniellaM Voorlopig is het nog niet mogelijk om de lange termijnopnames te zien op de V7. Ook kan je sommige opnames enkel zien op de decoder en niet op de Pickx app.

@DaniellaM ik denk dat dit normaal is en nog niet opgelost is voor de v7

maar de prox forummedewerkers kunnen dit bevestigen als ze hier de draad opnemen 

En ondertussen ook volledige reset gedaan van modem en decoder: lost niets op, opnames die ik maakte met vorige decoder V5, blijven enkel te zien op de Proximus site en niet af te spelen noch te casten. 

Hoi Martin, al verschillende keren (zoals het boekje voorschrijft) modem en decoder af- en terug aangezet maar dat hielp niets. Echt resetten nog niet gedaan.                                                   

je bent niet alleen met V7 problemen → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Straks komen de prox forummedewerkers langs en afwachten wat ze voorstellen, mss bbox en decoder eens resetten maar niet alles wordt daar altijd mee opgelost ivm v7 problemen