Vraag

serverfout deze media is niet beschikbaar

• 13 September 2023
  • 30 reacties
  • 1032 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

En nu ook opnieuw beeld...

Je hebt twee decoders en op beide waarschijnlijk het probleem?

@Martin, mijn excuses, ik had niet gezien dat u ook gereageerd had..
Voor zover ik mij kan herinneren staan 4 lichtjes bovenaan links altijd te branden, maar het wifilicht onderaan links staat frequent te flikkeren.
Als het nog eens voorvalt zal ik es gaan zien in de garage.
Doordat we al ontelbare keren de modem evenals de digibox gereset en zonder electriciteit gezet hebben zonder noemenswaardige verbetering, hebben we in de laatste weken die moeite niet meer gedaan… ze hebben het wel nog gedaan vanuit proximus … maar na enkele uren, of hooguit enkele dagen is het weer prijs… 
Ik hoop dat de expert die vrijdag langskomt alles eens goed bekijkt want ik raak er echt niet meer aan uit.
@ Martin en Hadewych,
Volgens mijn zoon wordt de Samsung tv beneden niet via wifi gestuurd, maar met de kabel.
Ttz, de vorige ‘happy house expert’ heeft de rechtstreekse kabel uit de muur gehaald, en in de plaats daarvan een wifiversterker aangesloten en daarin de kabel van de tv-aansluiting  (dus eigenlijk een soort split gemaakt). Dus de Samsung beneden zou dus rechtstreeks via kabel werken, zij het via dat wifi-versterkerboxje.
De tv op verdiep is inmiddels een LG, en geen Samsung meer, en die werkt via de electriciteitsleiding met zo’n wit bakje aan de aansluiting garage en verbindt via de electriciteitsleiding het tv toestel LG boven met internet .  Ik hoop dat ik dit allemaal correct heb … het zou erop neerkomen, en zo bevestigt mijn zoon, dat de enige toestellen die heden nog op de wifi werken, enkel onze twee smartphones zijn, en dat zijn samsungs … 
Wat ik niet snap, is dat wij regelmatig, als tv uitvalt, kort nadien ook geen internet meer hebben…, deze pannes zouden bij proximus niet te zien zijn… dat lijkt mij heel stug...

Destijds had de Happy House expert ook mijn pc op de wifi aangesloten, maar dat gaf frequent problemen omdat ik een 2e pc voor thuiswerk had…  
De man destijds was bijzonder spaarzaam met informatie, en als ik iets vroeg waarom zo of zo, kreeg ik te horen dat hij zijn vak kende, en ik mij geen zorgen hoefde te maken… 
De happy hour afspraak is deze vrijdag, en mijn zoon  heeft verlof genomen om er te kunnen bij zijn, want ik snap er niet zo heel veel van…

Indien jullie weet hebben van vragen die we aan de happy  house expert vrijdag zouden moeten stellen , dan heel graag een seintje., en hartelijk dank bij voorbaat voor alle tips en ondersteunig !

vrgr

Vera

Reputatie 7
Badge +5

@vvl2016 Ik zou even het bezoek van onze Happy House collega afwachten, indien je daarna nog hinder zou ondervinden mag je het ons zeker laten weten.

blijft de DSL led op je bbox dan continue oplichten als dit voorvalt?

Reageer