Vraag

serverfout Deze media is niet beschikbaar

  • 7 June 2021
  • 4 reacties
  • 1493 Bekeken

Beste, 

 

Sinds klant te zijn krijgen wij bij opnames die “langdurig” bewaard worden de melding - serverfout Deze media is niet beschikbaar -. Enorm frustrerend daar het hele punt van opnames net is om deze na verloop van tijd pas te kijken… 

Na eerst alle voorgestelde acties en resets uit te voeren heb ik nu toch besloten om dit probleem verder  te escaleren. Als ik zo kan lezen blijft dit echt een aanhoudend Proximus probleem! Bij andere providers nooit iets soortgelijks aan de hand gehad. Omdat we heel veel zaken uit pure frustratie gewist hebben schieten er nog maar enkele over:

 

Thuis E4448 woe 19 mei - 13:50

Thuis E5023 woe 19 mei - 20:06

T.O.T.S. E207 za 29 mei - 10:45

 

Zou het mogelijk zijn om deze zaken te fixen? 

 

 

Alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

hi @Christopge VdB  we kunnen zoals martin melde inderdaad maar opnames terug halen tot 60 dagen
een reset van je decoder zal geen opnames doen wissen

Ter info: normaal kunnen ze van Proximus uit maar opnames terug zetten tot 60 dagen terug in de tijd  lees ik hier altijd, maar hopelijk is dat lange termijn opnames anders, of anderszal iemand van het proximus forumteam hier iets uit de toverhoed moeten halen als ze hier de draad opnemen :slight_smile:

bbox en decoder heb je dan al terug heropgestart als ik het goed begrijp, en eigenlijk best in deze volgorde :

decoder stroomloos zetten en dan bbox gedurende 10 sec stroomloos en dan heropstarten om te wachten tot je terug kunt surfen en dan pas de decoder terug onder spanning zetten.

 

Hi Martin. Bedankt voor de reactie.

Als ze maar tot 60 dagen terug kunnen zetten dan zouden ze ook beter hun bewaartermijn herleiden tot dat aantal... Soit dat terzijde.

Klopt. Beide toestellen werden reeds ettelijke keren heropgestart alsook gereset (nog geen reset naar fabrieksinstellingen > dan verliezen we hoogst waarschijnlijk ook alle opnames, niet?). Elke reset of opstart is ook een huzarenwerk daar er dan ook verbindingsproblemen opduiken.

@Christopge VdB Je verliest geen opnames bij reset van de decoder aangezien die in de cloud opgeslagen zijn, maar wacht de reactie mss best af van iemand van het proximus forum, mogelijks kunnen ze wel lange termijn opnames terugzetten, niettegenstaande ik dit van max 60 dagen altijd gelezen heb, het ging mss altijd om korte termijn opnames die verdwenen waren, wie weet!

Reageer