serverfout bij opnames

  • 27 December 2020
  • 11 reacties
  • 2225 Bekeken

Beste, 

 

Ik heb reeds 2 dagen dat ik bij het opvragen van opgenomen films of programma's volgende foutmelding krijg: "serverfout deze media is niet beschikbaar".

Ik heb de modem, boosters en de decoder reeds meermaals heropgestart, maar de foutmelding blijft komen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

 

Alvast bedankt. 

 


11 reacties

je kunt altijd nog eens proberen door de decoder eens te resetten Je decoder resetten | Proximus

Indien het probleem blijft gewoon wachten tot morgen iemand van Proximus zelf hier de draad opneemt

Reputatie 7
Badge +5

@Loguna Is het probleem nog steeds aanwezig? Zoja, kan je dan je gegevens toevoegen aan je profiel? Dan bekijken we het eens.

Dagelijks krijg ik de melding “ Serverfout deze media is niet beschikbaar”

wat is de oplossing

FYI: morgen komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.

Reputatie 7
Badge +4

@Norbert_025 Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je deze nog allebei ? Krijg je de foutmelding dan op beide decoders ? 

Heb je al eens geprobeerd om alles te herstarten

Reputatie 1
Badge

Beste 

ik heb hetzelfde probleem 

meerdere maals heropgestart gereset niets helpt maar wij hebben 2 decoders 1 beneden en 1 in ons slaapkamer en het is in ons slaapkamer die ik dit probleem ondervindt Mvg 

 

waarschijnlijk één verbonden rechtstreeks via utp kabel en de tweede via een draadloos systeem waarbij deze serverfout geeft.

morgen kunnen de prox forummedewerkers ook eens je lijn testen.

Reputatie 1
Badge

Beste martin

beide decoders zijn verbonden met utp

ofwel moet ik eens wisselen om te kijken of het nog steeds het probleem is want beneden hebben wij een 4k tv en op ons kamer  is het een platscherm maar geen 4K 

Mvg 

bbox en decoder heb je waarschijnlijk al gereset

Reputatie 1
Badge

B box nog niet maar decoder wel

Reputatie 7
Badge +3

@dimitrie 

kan je inderdaad de bbox eens resetten? De standaardinstellingen van het wifi-netwerk herstellen | Proximus

Indien het dan nog steeds niet lukt, zullen we verder in de config. moeten kijken.

 

Geert

Reageer