Vraag

Series op pickx


Reputatie 5
Badge +2

ik zie dat er op Picks nu de benaming van de afleveringen staan, wat goed is, maar nu zie je nummer en seizoen niet meer staan, wat ook vervelend is, voorlopig kan je dit op TV wel nog zien, wat goed is

Hopelijk wordt het ook aangepast op Picks

Het is handiger als je de beiden ziet, want niet steeds weet je naam van de aflevering, maar wel de afleveringsnummer en seizoen

hieronder een voorbeeld van body of proof

 

 


This topic has been closed for comments

16 reacties

Reputatie 5
Badge +2

raar dat er nog geen reactie op gekomen is, heeft nog niemand dit opgemerkt, dat je het serienummer niet meer ziet en het jaar nummer of is dit enkel bij mij?

Reputatie 5
Badge +2

vandaag weeral iets anders op pickx, deel in frans en als je klikt op geplande opnamen krijg je een zwart beeld niet de afleveringen 

alle wijzigingen zijn niet verbeteringen

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Nog steeds zelfde probleem of gisteren, de geplande opnamen zijn zichtbaar en hoeveel er zullen opgenomen worden van een bepaalde serie, maar je kan niet zien welke want je krijgt een zwart scherm,

als er maar een opname geplant is zie je natuurlijk welke

de drie benamingen staat nog steeds in frans

Reputatie 5
Badge +2

misschien dat er na het weekend wordt na gekeken

het scherm met de opgenomen item werkt

op het scherm met de geplande item zie je enkel wat er geprogrammeerd staat maar als je klikt om te zien welke afleveringen van een serie er geprogrammeerd staan zie de opgenomen items, en als er nog geen opnamen zijn van die serie een zwart scherm

de drie benamingen ook nog steeds in het frans

 

Reputatie 5
Badge +2

het probleem is nog steeds niet opgelost in pickx, nog steeds zelfde probleem

de drie benamingen in frans

bij de geplande kun je nog steeds de geplande afleveringen van een serie zien, als je erop klikt kom je steeds terug bij de opnamen

Reputatie 5
Badge +2

nog alles zo als hierboven vermeld, dus nog niet opgelost

Reputatie 7
Badge +4

nog alles zo als hierboven vermeld, dus nog niet opgelost

hi, kan je dit nog even proberen, hetzij via de app of site ?

Reputatie 5
Badge +2

dit is wat ik krijg, en als op planifiés klikt 

en als je dan klikt op special victims unit krijg je de al opgenomen afleveringen en als er nog niets van de serie opgenomen is 

keer je ofwel terug naar het eerste scherm van mijn opnames en ofwel een scherm met zwarte schermpjes zoals ik al eens gestuurd heb

 dus er is nog niets gewijzigd

 

Reputatie 5
Badge +2

nu werkt het wel, dus hopelijk blijft het opgelost

enkel staan die drie woorden nog in het frans

je kan weer de geplande afleveringen, zien als vroeger

 

enkel kon je vroeger de afleveringsnummer zien op pickx zoals op TV

op pickx kon je vroeger enkel het nummer zien en niet de naam, 

nu enkel de naam en niet meer het nummer

op TV kan je beiden zien nummer en naam, is dit ook mogelijk op pickx

 

 

Reputatie 5
Badge +2

op TV pickx kan je weer bij de beplande afleveringen niet de afleveringen zien

als het een serie is zie hoeveel afleveringen er gepland zijn maar als je op afleveringen klikt zie je niet de geplande afleveringen zien maar kom je terug op de reeds opgenomen afleveringen

een maand geleden was dit ook het geval maar toen was het opgelost maar sedert gisteren weer het geval

ik denk dat er iets aan gewijzigd is, in elk geval is het kleur veranderd maar anders zie ik niet wat er nog gewijzigd is

Reputatie 5
Badge +2

nog steeds hetzelfde vandaag

dus als je kunt zien op de printscreens, als je klikt op de geplande serie, zie je op het volgende beeld wat er dan tevoorschijn komt, het springt naar one line te bekijken dus de al opgenomen items

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Als je dit via je TV wil bekijken, kan je op de afstandsbediening op ‘PVR’ duwen  en dan naar geplande opnames gaan. Daar zie je normaalgezien het overzicht van de geplande opnames. Ik heb het hier ook net getest en zie het overzicht nog steeds. Ook op de Pickx app zijn de geplande opnames nog steeds zichtbaar. 

Als je via de site kijkt, zie je de geplande opnames staan met de datum van de eerstvolgende opname of het aantal afleveringen nog gepland staat. Als je dan op de foto klikt van het programma kom je inderdaad bij de afleveringen terecht die al opgenomen zijn. 

Reputatie 5
Badge +2

op TV geen probleem, daar is alles normaal op PVR

het is zoals je ook zegt als je op de foto klikt dat je terecht komt bij de reeds opgenomen items, dus dat is de enige fout

vorige maand was daar ook al een fout, maar die is dan enige tijd later recht gezet, hopelijk is dit ook nu weer het geval, maar als je het niet meld wordt er ook niets aangedaan

groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Ik stuur het door naar de verantwoordelijken voor die app zodat zij dit kunnen bekijken.

Reputatie 7
Badge +4

@Valencia Er is een aanpassing gebeurd. Kan je eens bekijken of het nu in orde is ? 

Reputatie 5
Badge +2

ja dank je voor de tussenkomst, het is inderdaad in orde 

groetjes