Vraag

Serieopnames in Proximus.tv

  • 15 March 2019
  • 5 reacties
  • 166 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
sedert de app verdwenen is moet ik nu werken met de website. Een dag of twee lukt het me nu niet meer op te nemen in serie. Wel de losse opnamen, maar niet meer de ganse serie, de knop staat er ook niet meer op. Komt die knop terug? want het is natuurlijk vervelend als je serie dagelijks of wekelijks moet programmeren, met de kans dat je een vergeet en zo één mist;
wat gebeurt er toch allemaal, eerst verdwijnt de app voor windows en nu werkt de website ook al niet meer goed.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Via welke browser gebruik je het? Is het met meerdere browsers het geval?

Ik kan het dan eens navragen bij de achterliggende diensten om te horen wat er gaande is.
Reputatie 5
Badge +2
ik heb enkel Microsoft edge,
ik weet dat de app niet meer werkt met Microsoft en dat vind ik heel jammer, want dit was een heel handig item
ik heb nog een andere computer met meerdere browser, ik probeer het daar eens en laat je dan iets weten of het daar op werkt
Reputatie 5
Badge +2
ik zie het op geen enkel browser meer staan, er staat enkel de knop voor opnemen, niet meer om gans de serie op te nemen
Reputatie 5
Badge +2
de knop om een uitzending te verwijderen is er ook niet meer, dat was op de app wel aanwezig , je kunt dus enkel nog een uitzending verwijderen op de tv, niet meer zo veel mogelijkheden, hopelijk komt die er weer,
ofwel de app weer beschikbaar stellen voor Microsoft en alles is weer opgelost
Ter bijkomende info: In een ander post hebben ze vandaag gezegd dat de website versie zal aangepast worden maar ze kunnen moeilijk zeggen in welk tijdsframe!
PS: dit zou inderdaad de logica zelf geweest zijn dat de app bleef tot de web versie de zelfde mogelijkheden kan bieden.

Reageer