Vraag

Serieopname

  • 14 January 2018
  • 13 reacties
  • 769 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Ik heb een serieopname gepland van een programma op BBC First. Heeft een tijdje alle opnames gedaan en nu sinds die storing doet hij raar. Soms bestaat het programma uit 2 delen en dan neemt hij deel 1 of deel 2 op en het andere niet. Kan ook gebeuren dat er 2 programma's achter elkaar uitgezonden worden en dan is er maar 1 opgenomen. Toevallig ontdekte ik dat het programma bezig was en dan zie je een rood cirkeltje maar nu niet. Ik keek bij menu en er staat wel serieopname annuleren, dus is het geprogrammeerd maar komt niet voor in de lijst van opgenomen programma's.
Decoder herstarten helpt niet en dit is begonnen met de fameuze uitval.
En nu?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi peter

Met welke serie ondervind je een probleem op bbc first ?
Reputatie 4
Badge +1
Midsomer murders
Reputatie 7
Badge +4
hi peter

Ik heb de programmatie eens opnieuw doorgevoerd
kan je dan even controleren of alles nu goed verloopt

Mvg
jonathan
Reputatie 6
Badge +2
Bij de ene lukt medewerker dit binnen enkele uren, bij de andere moet je rekenen op 8 dagen.
Mijn opnames waren na de algemene panne verdwenen en vrij snel terug gezet, toen kwam er een 2de panne en waren mijn opnames die teruggezet waren terug weg, en ze nu terugzetten zou 8 dagen kunnen duren.
Tja.

Na de grote panne waren alle serieopnames verdwenen, zaterdag 13/01 werden deze teruggeplaatst door Proximus, helaas was er dat weekend opnieuw panne. Opnames verdwenen.
Alle opnames van Dr Phill, According to Jim, Monk... Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam....
Fresch Prince Bel Air, The Nanny...

Nu moeten ze eerst mijn decoder controleren en testen en dan alle zenders een voor een .... enfin een dossier opgemaakt ect... verevelend. Het zou 8 dagen duren !
Reputatie 4
Badge +1
Hoi Jonathan,
ik heb eens gekeken en is nog hetzelfde, soms is er een geprogrammeerd en kijk ik verder in het menu, zijn er die niet geprogrammeerd staan.
O ja dit nog, ik probeerde de serieopname te wissen maar dat lukt enkel als ik bij geprogrammeerde programma's kijk en het daar wis.
grtjes
Peter
Reputatie 6
Badge +2
Bij de ene lukt medewerker dit binnen enkele uren, bij de andere moet je rekenen op 8 dagen.
Mijn opnames waren na de algemene panne verdwenen en vrij snel terug gezet, toen kwam er een 2de panne en waren mijn opnames die teruggezet waren terug weg, en ze nu terugzetten zou 8 dagen kunnen duren.
Tja.

Na de grote panne waren alle serieopnames verdwenen, zaterdag 13/01 werden deze teruggeplaatst door Proximus, helaas was er dat weekend opnieuw panne. Opnames verdwenen.
Alle opnames van Dr Phill, According to Jim, Monk... Murder she wrote. De Buurtpolitie en Spoed 24/7 en Rijdende Rechter en Hotter than My Daughter, Fc de kampioenen, De Kotmadam....
Fresch Prince Bel Air, The Nanny...

Nu moeten ze eerst mijn decoder controleren en testen en dan alle zenders een voor een .... enfin een dossier opgemaakt ect... verevelend. Het zou 8 dagen duren !



Is middels opgelost bedankt !
Reputatie 7
Badge +4
Peter, ik heb het doorgestuurd naar de betrokken dienst zodanig dit verder kan nagekeken worden, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 4
Badge +1
Beste SamuelD, ik wacht nog altijd op een antwoord en is al 2 maanden geleden. Ik ondervind dit probleem bij meerdere zenders en heb al veel geprobeerd maar zelf geen oplossing gevonden. Wanneer wordt dit eens eindelijk opgelost???????????????? Graag een snel antwoord aub.
Reputatie 7
Badge +4
Ik doe opnieuw navraag, maar mag ik je intussen vragen om je modem (BBox) en decoder even uit te zetten, daarna eerst de modem terug aan te zetten, vijf minuten te wachten en dan ook de decoder terug aan te zetten (in- en uitschakelen steeds met de stroomschakelaars achteraan de toestellen)? Laat even iets weten eens dit is gebeurd, en of dit voor een verschil heeft gezorgd als je wil.
Reputatie 4
Badge +1
Linos, dit heb ik al dikwijls gedaan, zelfs de decoder met kabel en ook draadloos aangesloten. Geen resultaat.
Reputatie 7
Badge +4
Ok, het is daarbij (in dit geval) wel belangrijk dat de decoder pas wordt ingeschakeld van zodra de modem volledig terug opgestart is. Dat is ook zo gebeurd?
Reputatie 4
Badge +1
uit ervaring weet ik, als de modem niet volledig opgestart is, de decoder niet opstart of met problemen.
Wat ik ook soms zie, als een programma opgenomen is, en we willen kijken, krijgen we een scherm met tekst: serverfout
Reputatie 4
Badge +1
Uit ervaring weet ik, als de modem niet volledig opgestart is, dat de decoder niet of met problemen opstart.
Wat ik ook gezien heb, als we een opgenomen programma willen bekijken, krijgen we een scherm met tekst, serverfout

Reageer