Beantwoord

Serie opnames kwijt


Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

icon

Beste antwoord door Vanessa13 12 May 2020, 11:37

Bekijk origineel

38 reacties

probeer eens door je decoder even spanningsloos te zetten 

Heb ik als eerste geprobeerd maar niets 😏

Okido, dan zal iemand van prox zelf je verder moeten helpen om die terug te zetten .

Okido, dan zal iemand van prox zelf je verder moeten helpen om die terug te zetten .

Toch bedankt voor de tip 👍🏼

Reputatie 7
Badge +4

Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

 

Op welke zender is dit uitgezonden ?  is Days of our lives de volledige naam van de serie ? Ik vind niet direct iets terug hierop. 

Beste,

Al de opnames van Days of our lives tussen 19/03-20/04 zijn ineens verdwenen terwijl ze er een tijdje geleden nog opstonden , kan iemand mij zeggen hoe ik deze recupereer aub ?

 

Op welke zender is dit uitgezonden ?  is Days of our lives de volledige naam van de serie ? Ik vind niet direct iets terug hierop. 

Het is in het Nederlands: De dingen des levens op eclips tv 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

Ja ze staan er momenteel terug op ! Bedankt 👍🏼

@Vanessa13  Bij deze zouden de opnames terug geplaatst moeten zijn.

Ja ze staan er momenteel terug op ! Bedankt 👍🏼

Beste,

gisteren stonden de opnames er terug op en heb ik er nog een paar gezien en vandaag is het erger en is alles weg tot 02/05 ??

kunnen jullie dit aub recht zetten .

mvg

Vanessa 

@SamuelD 

hallo,

ik heb hierboven gepost dat gisteren de opnames terug waren en er enkele kon bekijken maar nu is alles weg tot 02/05 dus nog erger, kan iemand dit nakijken aub ?

mvg

vanessa

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Ik heb nogeens aangepast, hopelijk staan nu alle opnames terug! 

@SamuelD 

ok bedankt ik hoop het ook deze keer

@SamuelD 

er moet iets anders mis zijn hé , nu is alles weer weg en ook 2 mei dus er verdwijnt dan nog is elke keer een extra aflevering??

tot een week geleden was er geen enkel probleem en nu blijft alles verdwijne

En nu is alles weg zelfs de opname die vandaag gepland stond is niet aan het opnemen, begin hier wel wat lastig van te worden want begrijp niet waar dit ineens vandaan komt en ik kan geen serie meer volgen als ik minstens 20 afleveringen niet gezien heb…. 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Sorry voor de vertraging , ik heb alle aflveringen er eens afgehaald en nu terug gezet , nu zouden ze allemaal aanwezig moeten zijn. 

@Vanessa13 Sorry voor de vertraging , ik heb alle aflveringen er eens afgehaald en nu terug gezet , nu zouden ze allemaal aanwezig moeten zijn. 

Momenteel staan ze erop hoewel er heel veel vertraging op de beelden zit en hij daardoor soms ineens naar het einde verspringt en ik terug moet proberen…

kan ik zonder problemen de afleveringen die ik gezien heb wissen zonder dat er dan weer andere verdwijnen ? 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13 Ja hoor dat moet lukken , je kan best misschien ook nog eens je decoder volledig herstarten door deze even van stroom te onderbreken.

@Vanessa13 Ja hoor dat moet lukken , je kan best misschien ook nog eens je decoder volledig herstarten door deze even van stroom te onderbreken.

Ik durf niet teveel doen zodat niet alles weer weg is momenteel is het beeld weer even ok dus ga afwachten, beda

@SamuelD 

En opnieuw is alles weg…

ik ga elke dag opnieuw moeten vragen om ze terug te zetten tot ik ongeveer bij ben met de afleveringen te zien dat is toch niet normaal en niet leuk voor jullie en voor mij 

graag nog eens terugzetten aub zodat ik er weer een deel kan zien 

Reputatie 7
Badge +4

@Vanessa13  Ik heb dit alvast al eens doorgestuurd naar de betrokken dienst om grondig te laten nakijken. Heb je de decoder nog eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken ? 

@Vanessa13  Ik heb dit alvast al eens doorgestuurd naar de betrokken dienst om grondig te laten nakijken. Heb je de decoder nog eens volledig herstart door deze kort van stroom te onderbreken ? 

Hallo,

@SamuelD , ik heb dit idd geprobeerd toen ik vanmorgen merkte dat alles weer weg was maar heeft niet geholpen enkel de afleveringen van 03/05-11/05 staan er nog op zoals gisteren al de rest is weg 

Hallo,

kan er dan iemand in afwachting van meer nieuws de opnames nog is terugzetten zodat ik toch nog wat afleveringen kan zien anders geraak ik nog verder achter.

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

kan er dan iemand in afwachting van meer nieuws de opnames nog is terugzetten zodat ik toch nog wat afleveringen kan zien anders geraak ik nog verder achter.

alvast bedankt!


ik kijk om deze terug te plaatsen

Hallo,

kan er dan iemand in afwachting van meer nieuws de opnames nog is terugzetten zodat ik toch nog wat afleveringen kan zien anders geraak ik nog verder achter.

alvast bedankt!


ik kijk om deze terug te plaatsen

@jonathandr 

ja graag aub dit is idd niet handig maar zo krijg ik er toch minstens een aantal te zien zodat ik kan blijven volgen 

Na 3 afleveringen te zien is opnieuw alles weg tot 06/05 , ik begin hier echt ambetant van te worden hoor, wat is het probleem hier ? Ik wil een oplossing voor deze opnames en indien jullie die niet hebben zet je maar elke dag opnieuw alles terug want ik ga geen serie die ik al jaren volg opgeven omdat jullie 20-30 afleveringen kwijt spelen... 

Vanessa

Reageer