Vraag

Serie-opnames die NOOIT werden gepland

  • 25 February 2018
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1
Hallo,
De laatste maand worden wij geplaagd met steeds wederkerende opnames van " de buurtpolitie".
Mijn vrouw heeft in het verleden al wel eens een uitzending (los) opgenomen, meestal kijkt ze direct.
Maar de laatste weken dient zij dagelijks "automatisch geplande serie van wel 5 uitzendingen vooruit" te wissen.
De serie wissen gaat niet, ze moet het één voor één wissen. De dag nadien staat heel het zooitje terug geprogrammeerd( de 5 volgende dagen). Hoe geraken we daar van af
( voor de specialisten:... ja ,de modem en decoder worden iedere dag tot 2x per dag volledig afgezet (stroom uit) en terug opgestart, dat wegens ander probleem dat frequent opduikt= het plots bevriezen van een opname tijdens bekijken, en niets meer dat reageert... (enige oplossing is dan decoder afzetten met de 220 volt achteraan, 10 minuten wachten, en terug herladen van de software, dwz, oplossing om terug te kunnen bedienen, maar diezelfde opname bevriest steeds op zelfde plek, to 1 of 2 dagen erna, dan gaat die wél door... dus de fameuze oplossing van proximus werkt hier niet. Ook de modem wordt om de enkele dagen mee herstart vanaf nul, dus 220V eraf, en dat als vrouwtje probeert opname toch te bekijken en terug geblokkeerd op zelfde plek, dan wordt gewoon alles afgezet, en netjes in volgorde terug opgeboot )
Voor de auto-plannende serie: alle mogelijke menus zijn reeds doorgespit en all opties al eens gewijzigd, zonder enig resultaat... (bewijs dat men bij proximus enkel maar menu's kan maken, maar wat er achter zit dat zou moeten werken ??? ho maar !!)
Ik neem aan dat het met serie te maken heeft , want 5 dagen na mekaar een losse opname "automatisch" plannen, dat kan ik zeker niet aannemen als mogelijkheid

7 reacties

TUI: voor serie opnames die niet kunnen gewist worden of als je ze wist dan toch terug komen enz... zijn hier al ontelbare keren aan bod gekomen en inderdaad heropstarten en of resetten helpt daarbij in de meeste gevallen niet en moeten ze door mensen van proximus gewist worden.... dus hopelijk helpen ze u morgen hiermee verder ..... en voor je andere problemen als ze deze bij de helpdesk niet kunnen verder oplossen kun je nog altijd beroep doen op een gratis happy house technieker die ter plaatse alles dieper eens kan komen uitspitten... je kunt deze ook zelf aanvragen hier > http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 7
Badge +4
Dag Fonz, kan je me even jullie lijnnummer of klantennummer bezorgen? Dan laat ik dit even nakijken door ons IT team. Groetjes, Charlotte.
Reputatie 7
Badge +4
Hierbij heb je de link om dit via een privé bericht te sturen:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 4
Badge +1
Na 1 dag verschijnsel weggebleven, plots terug "buurtpolitie" gepland tot juni !!! ( en dus weer moeten één voor één verwijderen )
Heb private message gezonden zoals gevraagd hierboven.
(hoe komt het dat de daarvoor conversatie van lang geleden nog steeds in die PM staat ??)
Soit , telefoon nr en abonnee nr doorgegeven. We zullen nu eens zien of er wat aan gebeurt....
(hoe komt het dat de daarvoor conversatie van lang geleden nog steeds in die PM staat ??)
Inderdaad deze blijven staan en kun je niet zelf wissen.
Reputatie 6
Badge +3
Ik ga het verder laten nakijken en we houden je op de hoogte.
Reputatie 2
@ charlotte.D Ikzelf heb 6 dagen geleden een prive bericht gestuurd naar dit adres hierboven, met de nodige info moet ik nog iets anders doen?

Reageer