Beantwoord

Serie opname stoppen

  • 18 January 2021
  • 19 reacties
  • 922 Bekeken

Ik wil de opnames van een serie stoppen, maar nergens in het menu staat een optie om dit te doen. Ik kan enkel afleveringen wissen, doch niet de volledige serie.

icon

Beste antwoord door Valencia 22 January 2021, 12:01

Bekijk origineel

19 reacties

decoder al eens herstart door even de decoder zonder spanning te zetten

Ja Martin. De optie “serie niet meer opnemen” staat gewoonweg niet in het menu.

kan zijn dat je de bbox eerst een moet heropstarten door zijn spanning 5 sec weg te nemen en desnoods de decoder eens resetten → Je decoder resetten | Proximus

Reputatie 7
Badge +5

@AVlieghe Kan je je gegevens eens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik het eens bekijken.

Daisy, ik heb mijn profiel ingevuld. Dank je.

Reputatie 5
Badge +2

voor serieopnamen te stoppen ga ik naar de TV gids, daar kun op een geplande opname klikken en dan krijg je volgende schermen vb bij thuis

je klikt op beheer opnames en dan kan je kiezen voor serieopnames annuleren, en dit lukt

dus je moet het op die manier doen

 

 

Maar mss lukt dit niet voor iedereen want de decoder moet ook synchroon lopen hierop, wat niet belet dat het niet de moeite waard is om het te proberen, tenslotte verlies je er niks mee!

Welbedankt Valencia. Je oplossing werkt.

Dat is wel goed nieuws dat het goed gelukt is op die manier, lukt dat via de decoder niet als je die eerst herstart hebt of gereset hebt of heb je dit niet geprobeerd?

Martin, ik heb de decoder en modem tweemaal volledig opgestart zonder resultaat. Via de TV gids kan ik de opname van series stoppen MAAR de TV gids van betalende zender BBC One klopt niet. Sommige series staan vermeld onder een andere naam dus zo wordt het heel moeilijk om series correct op te nemen. Hier moet echt iets aan gedaan worden. Uiteindelijk  betalen we wel voor die zenders.

Ik hoop het ook dat Proximus hier werk van maakt.

Reputatie 1

Jammer dat je niet alleen een seizoen van een serie  kan wissen.

Zo wordt het volgende seizoen dan wel weer terug opgenomen.

Reputatie 7
Badge +4

@AVlieghe Op 21 januari zijn er nog rechtzettingen geweest in de gids voor BBC1. Heb je daarna nog problemen ondervonden ? Kan je dan aub wat voorbeelden posten, dan geef ik het opnieuw door. 

Reputatie 1

Ik kijk altijd naar opgenomen programma's. Had problemen met National Geographic Wild de gewone National Geographic BBC First en ik dacht ook op FOX. Ik laat het weten indien nog problemen voor programma's opgenomen na 21 januari.

Momenteel ziet de TV Gids er goed uit. Hopen dat dit zo blijft. Bedankt voor de tips en antwoorden.

Reputatie 1

Nog steeds problemen op BBCFIRST ...

Het was eventjes OK, maar de opnames die ik gemaakt heb op BBCFirst kloppen weer niet. Titels verkeerd, omschrijving van de inhoud verkeerd. De miserie blijft duren.

Reputatie 7
Badge +4

@AVlieghe @Borneo Ik heb dit opnieuw gemeld. Onze excuses voor de hinder.

Hadewych, ik hoop echt dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt. Gezien de klant hiervoor betaalt vind ik het echt niet kunnen dat de service niet optimaal is. Bedankt voor de opvolging hiervan.

Reageer