Beantwoord

Ruilen decoder 4

  • 26 April 2019
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
ik heb gisteren een mail gekregen dat ik een nieuwe decoder zal krijgen per post, ben nu vlug aan de films die op de Harde schijf staan te bekijken, vervelend want sommige dingen worden opgenomen op de harde schijf en andere voor 60 dagen, je kunt niet altijd kiezen. Als ik programmeer via de computer is het normaal 60 dagen, via de TV op de Harde schijf, maar ook niet altijd. Sommige series die ik vroeger heb geprogrammeerd worden nu terug opgenomen en kan ik zelfs als serie niet meer wissen. Hopelijk zijn die problemen opgelost met een nieuwe decoder.

Enfin mijn vraag is eigenlijk welke decoder zal ik ontvangen, zal dit de laatste zijn een V6 of een V5 zijn, zal het nog een harde schijf hebben of niet, veel informatie staat er niet in de mail.
icon

Beste antwoord door IngeDC 6 May 2019, 14:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Louter ter info: normaal gezien zal het wel Ă©Ă©n zijn zonder harde schijf aangezien PX alles in de cloud wil opnemen.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Valencia,

Het betreft een automatische vervanging van je decoder. Enkel de opnames van de laatste 60 dagen zullen worden overgezet naar je nieuwe decoder. Opnames ouder dan 60 dagen zullen niet behouden kunnen worden. Het zal een V5 decoder betreffen.

Groetjes IngeDC
Ik dacht dat de voorkeur van Proximus een V5-compact decoder was is dat dan niet meer zo?
Reputatie 5
Badge +2
Martin, mijn excuses voor het niet precies melden van het type van de V5 decoder, maar het zal inderdaad een V5 compact zijn. Groetjes IngeDC
Oef
. ik dacht dat ik hier leugens verspreid had 😉â˜ș
Groetjes, Martin
Reputatie 5
Badge +2
Ik kan eindelijk weer inloggen, ik kon gans de tijd niets melden omdat ik geband en verwijderd was, maar nu is de fout blijkbaar opgelost.
Ik zie dat je meld dat enkel de 60 dagen opnames blijven bestaan, maar ik heb er enkel verlengd en die staat toch ook op de server, dus ik denk dat diegene ook blijven staan,
ik had toen ik niet meer kon inloggen telefonisch contact gehad en daar hebben ze dit bevestigd.
diegene op mijn harde schijf verdwijnen maar daar heb ik al rekening mee gehouden door die eerst te bekijken
dank u voor uw antwoord