Vraag

retourlabel

  • 11 August 2020
  • 13 reacties
  • 735 Bekeken

Beste,

is het mogelijk mij het reourlabel/sticker terug op te sturen aub?

ik vind dit nergens meer terug.

 

alvast bedankt 


13 reacties

De proximus medewerkers kunnen deze straks opsturen als ze hier de draad opnemen.

Ook al eens gekeken of die niet in de spam mail terecht gekomen is!

beste 

 

 

graag een retourlabel ontvangen vind die nergens terug mvg

Ter info: Hopelijk reageert er hier iemand die van proximus zelf is morgen

Reputatie 7
Badge +3

@esssssiiaiaiaiai 

Beste,

Mail stond inderdaad niet als correct verzonden

De mail met label werd opnieuw verzonden naar je hotmail-adres.

Kijk je eens na ?  (ook in spam?)

groeten

Tina

verleden week hebben ze aan de telefoon gezegd dat ze een nieuwe b-box zouden opsturen, ondertussen heeft een technieker eentje komen installeren. Nu krijg ik bericht van b-post dat er een pakketje van Proximus onderweg is kan ik dat gewoon terug meegeven? 

Inderdaad je kan die gewoon niet aannemen.

Reputatie 7
Badge +3

@dot 

niet aannemen en dan komt hij idd terug naar ons…

Laat ons enkele dagen na het “weigeren” maar weten : dan kijken we na of retour OK is

groeten

Tina

Dag,

vandaag heb ik telefonisch een nieuwe digicorder aangevraagd om de Disney+ applicatie te kunnen gebruiken. Proximus ging zoals beloofd een mail versturen naar het e-mailadres van mijn moeder met een retourlabel om de oude digicorder te versturen. Mijn moeder heeft helemaal niets ontvangen, zelfs niet in de spam. Is het mogelijk om het retourlabel zo snel mogelijk opnieuw te versturen aub? 
met dank! 

morgen kunnen de prox forummedewerkers dit zeker opnieuw versturen naar uw moeder naar haar emailadres dat je best  in je→ ForumProfiel, zet in het met "privé aangeduide tekstveld “ticket” zet , enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"

Reputatie 7
Badge +3

@not  Dag  zou je je gegevens willen aanvullen onder je profiel. Met het email adres wat je geeft kan ik je helaas niet identificeren. Groetjes Luc

Dag, kunnen jullie zien dat de b-box die ik geweigerd is aangekomen .grt

morgen kan dit nagetrokken worden als de prox forummedewerkers terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@dot Ik kijk dit graag voor je na. Vul je even jouw klantnummer aan in de profielgegevens?
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

Reageer