Beantwoord

Replay

  • 12 February 2018
  • 7 reacties
  • 248 Bekeken

Dag,
Ik heb replay geactiveerd .... echter werkt het nog niet 😞 iemand enig idee hoe lang dit duurt ?
icon

Beste antwoord door jdm_01 13 February 2018, 00:49

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Info TV Replay:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rep_prod/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-instellingen-en-functies/tv-functies/gratis-tv-replay-hoe-en-voor-wie.html
Normaal hoef je dit niet te activeren, achter het programma ziet je het symbool staan of al dan niet het programma kan herbekeken worden. (36 uur terug)
Als je Replay + hebt geactiveerd kan het tot 24 uur duren tot je er gebruik kan van maken, normaal moet dat morgen in orde komen, je kan dit ook nagaan op MyProximus bij je producten.
mvg.
Reputatie 4
Badge +2

Hallo,

 

Sinds een paar dagen werkt replay in het geheel niet meer op 1 van mijn toestellen . Wanneer ik het programma heb opgezocht en op “kijken” druk blokkeert alles. Een zwart beeld en niets meer. Ik moet dan verhelpen door de decoder uit en aan te zetten. Op de 2 andere toestellen is alles normaal. De decoder een restanten helpt ook niet. Weet iemand raad.? Dank bij voorbaat voor alle suggesties.

@Black rider en decoder resetten helpt dit ook niet 

decoder resetten > klik hier

Reputatie 4
Badge +2

Ik zal het proberen morgenvroeg Martin. Bedankt voor de tip en de link. Ik zal het resultaat mededelen.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Martin,

Door een elektriciteitspanne in de wijk is de modem uiteraard uitgevallen en daar na heropgestart en het euvel is verholpen. Ik onthoud wel jouw suggestie mocht het zich nog eens voordoen. Dank voor de hulp.

 

dan was een bbox heropstart en decoder heropstart in feite de oplossing en een decoder reset niet vandoen, het zou zelf kunnen als je het nog voorhebt dat je dus eerst probeert door de bbox te herstarten en als dit niet helpt ook nog de decoder heropstarten en dat het zo ook opgelost is zonder de bbox of de decoder te moeten resetten.

Reputatie 4
Badge +2

Voorheen had ik de decoder zelf al eens opnieuw opgestart volgens de klassieke methode. Afzetten-draad uittrekken, 30sec wachten , en dan opnieuw opstarten, maar dat gaf geen gunstig resultaat. Ik onthoud wat je hierboven hebt geschreven , waarvoor dank. 

 

een tevreden proximus klant.

 

 

 

 

Reageer