Ik heb replay geactiveerd .... echter werkt het nog niet 😞 iemand enig idee hoe lang dit duurt ?
Beste antwoord door jdm_01
Bekijk origineelBeste antwoord door jdm_01
Bekijk origineelHallo,
Sinds een paar dagen werkt replay in het geheel niet meer op 1 van mijn toestellen . Wanneer ik het programma heb opgezocht en op “kijken” druk blokkeert alles. Een zwart beeld en niets meer. Ik moet dan verhelpen door de decoder uit en aan te zetten. Op de 2 andere toestellen is alles normaal. De decoder een restanten helpt ook niet. Weet iemand raad.? Dank bij voorbaat voor alle suggesties.
decoder resetten > klik hier
Ik zal het proberen morgenvroeg Martin. Bedankt voor de tip en de link. Ik zal het resultaat mededelen.
Hallo Martin,
Door een elektriciteitspanne in de wijk is de modem uiteraard uitgevallen en daar na heropgestart en het euvel is verholpen. Ik onthoud wel jouw suggestie mocht het zich nog eens voordoen. Dank voor de hulp.
dan was een bbox heropstart en decoder heropstart in feite de oplossing en een decoder reset niet vandoen, het zou zelf kunnen als je het nog voorhebt dat je dus eerst probeert door de bbox te herstarten en als dit niet helpt ook nog de decoder heropstarten en dat het zo ook opgelost is zonder de bbox of de decoder te moeten resetten.
Voorheen had ik de decoder zelf al eens opnieuw opgestart volgens de klassieke methode. Afzetten-draad uittrekken, 30sec wachten , en dan opnieuw opstarten, maar dat gaf geen gunstig resultaat. Ik onthoud wat je hierboven hebt geschreven , waarvoor dank.
een tevreden proximus klant.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.