Beantwoord

Regionale zenders

  • 20 January 2018
  • 5 reacties
  • 921 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hello,

Mss raar vraagje,maar kan ik in het Waasland ATV kijken/instellen als vaste regionale zender.En kan je ook andere regionale zenders bekijken,bijv die van aan zee
icon

Beste antwoord door Jean-PaulS 20 January 2018, 14:51

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +1
inderdaad, dat zou een kleine moeite zijn. Zo zou ik (in Kasterlee) ook graag ATV kunnen bekijken. Het is tenslotte toch onze provinciehoofdstad. Er wordt steeds meer betutteld over wat we in welke regio mogen zien en wat niet (reclame, rechten enz.).
Reputatie 4
Badge +1
het zou commercieel gezien wel leuk zijn moest proximus alle zenders doorgeven aan de klanten,
zelf telenet kan dat niet en men vraagt daar ook soms naar.
we zijn toch 1 belgie (ik weet ook zelf dat dit te maken heeft met reclame inkomsten enzo dat men niet kwijt wil spelen en dat men voor een klant die reclame wilt dan ook niet meer moet betalen omdat die maar in een bepaalde regio te zien is, enz.)
Reputatie 7
Badge +6
Hans,
Dit is afhankelijk van je woonplaats. Als je zapt naar kanaal 10 en dan op de rode knop van je afstandsbediening drukt, krijg je het regionale aanbod te zien.
Mvg,
Reputatie 2
Badge
okee,merci,omdat mn broer die in Reet woont ATV en AVS kan kijken,dacht daarmee dat we ook bijv tvoost en atv konden kijken,want ik woon in Beveren,wat ook dicht bij Antwerpen ligt,nieuws van aan zee kan ik online zien
Reputatie 6
Badge +4
Dag Hans,

Onder afspraken met de regionale zenders is dit spijtig genoeg niet mogelijk.

Groeten,

Jean-Paul.

Reageer