Beantwoord

regelmatige klankonderbrekingen

  • 2 September 2021
  • 84 reacties
  • 681 Bekeken

Reputatie 2

de vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp

 

icon

Beste antwoord door Martin 17 October 2021, 20:36

Bekijk origineel

84 reacties

ja er kan natuurlijk altijd iets verkeerd gaan in je TV, maar om dit met 100% zekerheid te voorspellen is natuurlijk moeilijk, had je nu bv van iemand een tv effen kunnen gebruiken dan zou je het al met meer zekerheid kunnen voorspellen.

ik heb gisteren als test een ganse namiddag op proximus tv op mijn ladtop bekeken en had toen geen enkele onderbreking.

Wat de andere toestellen betreft, alle contacten hebben aarding (gebouw van 10 oud) en de enige apparaten die opstaan zijn TV voor mijn vrouw en ladtop voor mij

 

 

Eerder schreef je dat het zich vooral ‘s avonds voordoet, dus de waarde van deze test is …???

 


 

ik denk dat het testen via de web-pickx moet oppassen zeker als het om kort storingen gaat, want dat heb ik ook al gemerkt ‘s avonds dat je som heel korte onderbrekingen krijgt terwijl het via de decoder niet te merken is, tenzij je ze op beide toestellen ongeveer tegelijkertijd zou ervaren. 

Reputatie 2

technieker ging vandaag tussen 8 en 17 uur langskomen maar heb niemand gehoord of gezien.

Misverstand? toch graag een nieuwe afspraak aub want probleem nog niet opgelost, Groetjes

Reputatie 2

OK komt morgen 1/12 tussen 8 en 12 uur. Bedankt en hopelijk een oplossing.

Reputatie 2

Alle klankproblemen zijn opgelost. Bedankt aan de verschillende techniekers, medewerkers van de support en iedereen die op dit forum heeft bijgedragen.

Bedankt Proximus voor de fijne dienstverlening.

 

Hebben ze u eigenlijk verteld wat de oorzaak was van je klankonderbrekingen?

Reputatie 2

Martin, Het was nogal technisch en daar heb ik niet veel verstand van, heb het dus niet goed begrepen. Misschien kan er iemand van de support dit uitleggen.

Ok,  geen probleem Louis, het voornaamste is dat het voor u in orde gekomen is .

Reageer