de vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelde vraag zit in de titel, klank valt regelmatig een paar seconden uit, bedankt voor jullie hulp
Beste antwoord door Martin
Bekijk origineelomdat het even beter was door de hdmi kabel uit en terug te steken dacht ik aan eventueel een slecht contact aan je HDMI poort van je TV, heb je nog een andere HDMI bron om aan te sluiten om zo te kunnen vaststellen of je dan ook het geluidsprobleem hebt op je TV?
Martin, ik heb maar 1 ingang op mijn TV (philips), maar ik heb wel al een nieuwe kabel geplaatst, Thanks
Ik kan moeilijk afleiden of je ook al een andere HDMI ingang gebruikt hebt op je TV, om zo zeker te zijn dat er geen probleem is met de HDMI poort van je TV waarop de decoder nu aangesloten is?
Helaas is het probleem nog niet opgelost, niet tegenstaande alle recets en kabel wijzigingen. Nog iemand een oplossing aub
vervangen van decoder?
Bedankt en groetjes,
OK Bedankt, HDMI kabel uitgetrokken en terug ingestoken, lijkt in orde te zijn.
Je spreekt over restten maar heb je ook al eens een andere HDMI kabel verbonden tussen decoder en TV (of eerst proberen door aan beide kanten, aan decoder en aan deTV, de HDMI kabel eens uit te trekken om dan terug te steken) als dit niet helpt de decoder verbinden met een andere HDMI ingang aan je TV.
bedankt beide, maar helaas nog steeds het probleem.heb alles reeds verschillende malen gereset maar het lost niets op. Zou er een probleem kunnen zijn met het TV toestel of met de decoder?
Groetjes en fijn weekend
Zou je je decoder eens op een andere HDMI-poort op je TV kunnen aansluiten en/of eens testen met een andere HDMI-kabel of je het probleem dan nog hebt ?
op je decoder veronderstel ik
wat je kan in eerst instantie doen is → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.