Beantwoord

regelmatige klankonderbrekingen

  • 2 September 2021
  • 84 reacties
  • 683 Bekeken


Toon eerste bericht

84 reacties

Reputatie 2

we zijn helaas altijd thuis, zeg het maar wanneer jullie komen, bedankt voor de hulp

 

Reputatie 7
Badge +3

@LOUIS_03 

We zullen een technicus naar je toesturen, wanneer zou deze bij je kunnen langskomen?

 

Geert

ik denk dat de proximus forummedewerkers best de beslissing nemen om eventueel een Technicus te sturen om dit eens verder te onderzoeken, enfin we zien wel wat ze antwoorden?

Reputatie 2

niemand een oplossing voor mij??

Reputatie 2

Wifi booster ondertussen aangekomen en geinstalleerd, maar ……..helaas de klankonderbrekingen blijven, bv vanavond op FR3 aan het kijken en geregeld seconden klank weg. Ik ben ten einde raad.

NB: kan het zijn dat dit enkel bij bepaalde zenders is? en waarom?

Reputatie 7
Badge +3

@LOUIS_03 

Hier vind ik inderdaad een openstaand order voor. 

Er zal een wifibooster inderdaad geleverd worden.

 

Groeten

Geert

Reputatie 2

Beste,

 

Wordt mijn Booster nu opgestuurd?

Via B post, zo ja met welke referentie kan ik mijn collis opvolgen

 

Bedankt,

 

Louis Van Aken

 

Verzonden vanuit Mail voor Windows

 

Van: service@proximus.com
Verzonden: maandag 18 oktober 2021 10:43
Aan: louisvanaken@skynet.be
Onderwerp: Je vraag om informatie

 

 

Pxs_logo_CBU.jpg

 
 

ProductInfo_positive01.jpg

Extra informatie naar aanleiding van ons gesprek

 


Beste klant,

 

 


Na ons gesprek sturen we jou zoals afgesproken de volgende informatie:

 

 

Installatie van de Wi-Fi Booster

Installeer en synchroniseer je Wi-Fi Booster

 

 
 


Heb je vragen of opmerkingen?

Kijk online op:

www.proximus.be/contact

www.proximus.be/support

www.proximus.be/video

www.proximus.be/forum

www.proximus.be/vlottestart

 
 


Misschien ontvang je binnenkort een tevredenheidsenquête. Neem even tijd om in te vullen, het zal ons toelaten om je in de toekomst nog beter te kunnen helpen.

 


Bedankt voor je interesse en het vertrouwen.

 
 


Met vriendelijke groeten,

 


Het Proximus-team

 
 
 
 

Alle rechten voorbehouden. © 2021 Proximus | Wettelijke vermeldingen | Privacy

Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE82 2100 0008 8968 GEBABEBB

 

 

Reputatie 2

OK Proximus bezorgd mij een Wifi booster en hopelijk zijn dan mijn problemen opgelost.

Bedankt aan iedereen voor je bijdrage, groetjes

 

Deze hebben ze niet meer in hun gamma → Toestellen Internet en TV | Proximus,  nu werken ze met de wifi booster, indien je een flex pack met vaste lijn inbegrepen hebt, is die zelfs gratis.

NB: Met de adapters kun je eventueel proberen om die in een ander stopcontact te steken en zeker de adapters niet voeden via een verleng stopcontactverdeeldoos .

Reputatie 2

Hallo Proximus : kunnen jullie mij eventueel 2 nieuwe adaptors toezenden ?  Graag enige reactie, nog een fijne avond aan iedereen

Is dat dan beiden via de Belgacom adapters, dan zal het probleem daar te zoeken zijn.

Reputatie 2

ja Martin

En je PC en decoder maken die verbinding via het het zelfde draadloos systeem, als je dit voor hebt.

Reputatie 2

Nee Martin alles is draadloos, modem B box3, 2 belgacom adaptors, decoder V5 compact, rara waar zit het probleem?

 

Maar nu je zegt dat je ook de zelfde klankproblemen hebt als je Proximus Pickx via je PC bekijkt/beluistert , wordt het wel wat ingewikkelder, dan is de decoder eigenlijk ook de oorzaak niet.
Is je pc net als je decoder rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan je bbox/modem.

Reputatie 2

HadewychT

 

HadewychT Ik heb het klankprobleem eveneens als Proximus TV  op mijn PC bekijk. Dus ben ik er nu zeker van dat mijn TV toestel nog OK is. 

Kan mijn decoder omgewisselt worden?

Bedankt voor je goede zorgen

Al de opnames die op de Proximus server opgenomen werden blijven op de server staan.

Bij een decoder met harde schijf zoals de oude V5 decoder (vanaf de V5 compact decoder zit er geen harde schijf meer in) waar je opnames kunt hebben op de harde schijf die ben je wel kwijt maar de opnames die op deze decoder niet op de harde schijf staan, ben je niet kwijt aangezien die ook op de Proximus servers staan.

Reputatie 2

Als de decoder vervangen wordt, ben ik dan al mijn opnames kwijt?

Reputatie 2

probleem nog steeds niet opgelost, meer zelfs, de onderbrekingen worden groter. Ligt dit aan de decoder? aan het toestel? 

Reputatie 2

Bedankt, ik zal dit vanavond kunnen ondervinden en hou je op de hoogte, groetjes 

Reputatie 7
Badge +4

@LOUIS_03 Blijft je beeld wel doorlopen ? Heb je de mogelijkheid eens te proberen om een ander toestel via HSMI aan te sluiten om zo te zien of je het probleem dan ook hebt ? 

Ik heb ook een update gedaan van je modem. Als dit niet helpt en je kan die test met het andere toestel niet doen zullen we je decoder omruilen. 

Aangezien ik graag wat muziek heb tijdens mijn thuiswerk stem ik tijdens mijn werkuren af op RFM TV, heel af en toe valt het beeld ook eens weg voor 2 seconden, maar het is er onmiddellijk terug, dus voor mij niet echt een probleem, misschien het eerder SD zenders treft dan HD?

Op HD zenders ondervind ik eigenlijk geen uitval van het beeld voor 2 seconden.

Timm1983

Reputatie 2

proximus, wat denk je hiervan???

TUI: om zeker te zijn dat het niet aan de decoder ligt en meer richting TV, zou men eigenlijk moeten de decoder kunnen omwisselen

Reputatie 2

beste, heb dit reeds enige weken geleden gemeld: heb steeds klankonderbrekingen van enkele seconden. Hij doet dit nog steeds, herstarten en derg helpt niet ?? Bedankt om dit even te bekijken aub 

Reageer