Vraag

reeds internet via werkgever. Hoe activeer ik een tv optie

  • 11 August 2019
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Wij hebben een internetaansluiting via onze werkgever. Hoe kan ik tv activeren? Via my Proximus lukt dier alvast niet...

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Indien uw internetaansluiting op naam van uw werkgever staat, zult u als gebruiker geen aanpassingen in MyProximus kunnen doorvoeren en is er in principe een probleem vermits Proximus geen TV apart aanbiedt - enkel TV+internet (evenwel te bevestigen door een Px-medewerker op dit publieke forum)
Indien de internetaansluiting op uw naam staat en er enkel een werkgeversbijdrage van toepassing is (zie link hieronder) kan indien u geen wijziging/aanpassing in uw MyPx kunt invoeren een Px-medewerker op dit publieke forum zeker soelaas brengen
https://www.proximus.be/nl/id_cl_pfe/bedrijven-en-overheden/oplossingen/internet-en-netwerken/packs-for-employees.html
"en is er in principe een probleem vermits Proximus geen TV apart aanbiedt - enkel TV+internet "
louter ter info: Er bestaat ook TV+TF

Dus maw gewoon wachten tot één van de Proximus medewerker je hierbij straks zal mee verder helpen, als ze je hier post doornemen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste fc795861, dit kan inderdaad niet via MyProximus, zoals M_016 al zegt. Je kunt hiervoor bellen naar 0800 22 800 of ik laat jou door de juiste dienst contacteren. Vul in dat geval een contactnummer in op je profiel en geef ons hier een seintje. Grt, Heidi
@HeidiE
Het is idd met tussenkomst van de werkgever
ik heb net gebeld en gevraagd om een minimus pack te activeren waarbij ik de Sports optie als content keuze wou. Gsm ging ik dan later via Mypx configureren.
Nu krijg ik mail met bevestiging voor tv + voetbal + decoder maar van een pack geen sprake... Ik vrees dus de normale individuele prijzen te betalen en dus geen pack korting te hebben...
Reputatie 7
Badge +3
Onze bevestigingsmails/brieven bevatten steeds de standaardprijzen: zonder lopende promo's, kortingen of tussenkomsten. Als blijkt dat er op de eerste factuur iets niet klopt, mag je ons hier uiteraard om nazicht vragen! Grt, Heidi

Reageer