Vraag

Reeds 40 minuten aan het wachten tot er iemand aan de lijn komt...

  • 6 June 2018
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

In de rubriek "klantenkloterij"... Je belt naar 0800 22800 omwille van een technisch probleem met Proximus TV. 25 minuten lang wachten, muziek maar geen enkele indicatie dat je binnen X minuten zal geholpen worden.
Ik geef het op en probeer de chat. De kerel van de chat lijkt niet te kunnen lezen of in elk geval niet te begrijpen waar ik het over heb. Als ik zeg dat Proximus TV niet werkt, dan moet je me toch niet gaan vragen of ik van kanaal kan veranderen toch? Ik vraag verschillende keren of er mij iemand kan bellen. Wordt genegeerd. Uiteindelijk hoofdletters getypt. Daarop zet die kerel dat ik naar 0800 22800 moet bellen.
Het is goed dat we niet weten waar die gasten zitten want een mens krijgt zin om er naartoe te stappen en die gasten eens een goede rammeling te geven.
Ik ben al m'n hele leven bij Belgacom/Proximus en ik was bereid om er de veel te hoge prijs voor te betalen omdat de technische ondersteuning goed was en ik geen techneut ben. Maar zoals het de laatste tijd gaat, pfff...

4 reacties

mss kun je ondertussen al eens het volgende proberen:
1) decoder volledig stroomloos zetten
2) bbox ook 5sec stroomloos zetten en dan wachten tot de vdsl lamp continu blijft branden
3) nu de decoder terug onder stroom zetten.
Reputatie 7
Badge +1
mss kun je ondertussen al eens het volgende proberen:
1) decoder volledig stroomloos zetten
2) bbox ook 5sec stroomloos zetten en dan wachten tot de vdsl lamp continu blijft branden
3) nu de decoder terug onder stroom zetten.


Martin. Jij helpt altijd en dat waardeer ik. Maar PX moet eens een keer in aktie schieten. Zit nu in Castellane in Frankrijk. Dus de PX TV app is dan perfect om tv te kunnen kijken. Maar wat blijkt elke keer als ik op mijn iPad naar app ga, start deze goed op kom in de zenderlijst en kan mijn opnames beheren. Maar als ik op een zender tv wil kijken geeft deze aan dat de stream niet beschikbaar is. Weer heel vreemd. De Yelo Play van TN werkt perfect. Ook ander apps,
Reputatie 7
Badge +1
[quote=Antoon1]mss kun je ondertussen al eens het volgende proberen:
1) decoder volledig stroomloos zetten
2) bbox ook 5sec stroomloos zetten en dan wachten tot de vdsl lamp continu blijft branden
3) nu de decoder terug onder stroom zetten.


Martin. Jij helpt altijd en dat waardeer ik. Maar PX moet eens een keer in aktie schieten. Zit nu in Castellane in Frankrijk. Dus de PX TV app is dan perfect om tv te kunnen kijken. Maar wat blijkt elke keer als ik op mijn iPad naar app ga, start deze goed op kom in de zenderlijst en kan mijn opnames beheren. Maar als ik op een zender tv wil kijken geeft deze aan dat de stream niet beschikbaar is. Weer heel vreemd. De Yelo Play van TN werkt perfect. Ook ander zoals VRT nu en Nederlandse tv apps werken perfect. Wat is er aan de hand. Grtj, Antoon
Reputatie 7
Badge +4
Hildegard, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer of je klantennummer doorgeven? Dan kunnen we dit voor je nakijken. Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer