Beantwoord

QRdecoderv6

  • 1 February 2018
  • 56 reacties
  • 2374 Bekeken

nieuwe decoder (QR v6) geïinstalleerd. alles werkt behalve opgenomen films/series bekijken.... bij keuze KIJKEN gaat scherm op zwart en duurt het bijna 5 minuten voor er iets gebeurt ... dan verschijnt opgenomen beeld in rechter bovenhoek maar niet in volledig scherm ... soms geeft decoder 'serverfout, deze media niet beschikbaar ' aan .... kan iemand hier helpen ? Of moet ik de 'oude' decoder terug aansluiten ???
(had met nieuwe decoder ook al iets opgenemen als test en dat geeft hij ook niet weer ..)

hugo.vancamp@skynet.be
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 6 February 2018, 15:25

Bekijk origineel

56 reacties

op de decoder waarop je de opname programmeert zou die moeten oplichten.
Indien je de decoders bv in een zelfde ruimte staan hebt moet je er wel rekening mee houden dat je best bv de v6 afstandsbediening op Bluetooth instelt want als beide op IR mode werken kunnen ze beiden de decoders beïnvloeden als je een commando geeft.
Reputatie 2
Badge
Gisteren woensdag op de V6 een opname geprogrammeerd, maar de led REC is nooit opgelicht.
De opname is wel doorgegaan, ik heb de eerste minuten ervan al bekeken.
De REC led heeft bij deze v6 decoder geen functie net als bij de v5 compact decoder, aangezien deze decoders geen harde schijf hebben waar opnames kunnen worden opgenomen.
Alle opnames gebeuren in de cloud (op proximus servers)
Reputatie 5
Badge +1
Martin, weet jij soms waarvoor de usb poorten dienen bij de V6 ?

Ro
Volgens mij net zoals bij de andere oudere decoders om je gsm op te laden bvb .
Of het zou moeten zijn dat ze voor de V6 wel een toepassing voorzien hebben ❗️
Reputatie 5
Badge +1
Kan iemand van de support dienst hier info over geven ?

Ro

Reageer