Proxmus tv app

  • 13 December 2017
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

Via de proximus tv app (kijk tv op alle schermen) kan je ook movies en series bekijken (indien geabonneerd). Echter probeer ik nu op moment van schrijven naar de film "You will meet a tall dark stranger" te kijken en wat blijkt er wordt een toaal andere film getoond in het frans dan ook nog eens. Als je op zenders in het scherm klikt wordt wel de juiste bovenstaande titel getoond en klikken op kijken brengt mij op een andere film. Mijn vraag, waarom is dat? Technische storing weer zeker? Echt waar ik heb het zo gehad met jullie proximus avontuur dat ik volgende week bij de concurrentie ga, bij proximus kan blijkbaar niets correct verlopen, premium punten kunnen niet ingeruild worden, steeds technische storing in my proximus en nu deze vaststelling! Genoeg is genoeg hoor!

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Johan, ik laat het even controleren en kom bij je terug. MVG, Wim
Dag Johan, ik laat het even controleren en kom bij je terug. MVG, Wim
Beste Wim,
Hier nog enige info betreffende het probleem, deze fout gebeurd als ik via de pc en de browser van google chrome een film van MS wil bekijken. Ik ben geabonneerd op MS Nederlands, echter op mijn pc krijg ik MS Frans te zien? Deze fout doet zich bij controle niet voor op mijn iphone S5 echter niet interessant omwille van het kleine beeldscherm. Ik keek normaal op mijn tablet/ laptop die ik bij mijn aansluiting cadeau kreeg maar daarvan is de batterij reeds op en het opladen neemt al snel enkele uren in beslag daarom de optie van mijn tweede pc hiervoor te gebruiken, echter met het beschreven probleem. Alle andere beschikbare zenders op de app werken wel correct.
M.v.g. Johan
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het mee door aan de bevoegde dienst. Bedankt voor de extra info, Johan. Groeten, Linos.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Johan, we hebben enkele aanpassingen gedaan, kan je eens controleren of nu alles naar behoren werkt? MVG, Wim
Dag Johan, we hebben enkele aanpassingen gedaan, kan je eens controleren of nu alles naar behoren werkt? MVG, Wim
Dag Wim,
Alvast bedankt, na controle blijkt alles correct, geen MS Frans maar MS Nederlands! Super bedankt hiervoor :)
Groeten en een fijn 2018, Johan

Reageer