Beantwoord

Proximustv en chromecast

• 1 February 2019
  • 37 reacties
  • 2900 Bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Jawel het is in orde, enkel bevriest het beeld 1x per avond, dus uitloggen en terug inloggen.
Dacht dat het de wifi was maar de man van home vind niks.
We zien wel.
Het gaat goed maar 1x per avond valt de app uit,,moet dan opnieuw opstarten met het gevolg dat ik terug vanaf het begin moet kijken ingeval van opname of uitgesteld kijken, dat is vervelend en ik heb geen zin om daarvoor extra te betalen om te kunnen doorspoelen.
Wat nu? Terug naar tvv? Of heb je een oplossing voor mij?
Reputatie 3
Badge +2
En wanneer komt de nieuwe versie voor ios?
Met welke kwaliteit streamt Proximus naar de Chromecast?
Beeldkwaliteit is hier zeer teleurstellend, met andere apps zoals bv Netflix en Youtube geen enkel probleem.
zou dit niet het zelfde zijn als bij de decoder dus voor SD zenders in SD en voor HD zenders in HD?
Nu 5 maanden na de beloofde datum nog steeds niet beschikbaar. Dit vond ik net terug. Maar gaat aan geen kanten want het stream symbool staat er niet op. Is dit een manier om klanten aan het lijntje te houden.
Reputatie 2
Badge

Nadat de Ipad niet meer kon casten met de laatste update van Pickx ,gebeurde gisteren hetzelfde met de android smartphone na de laatste update. Dus ik belde de Proximus helpdesk. Niet de schuld van Proximus kreeg ik te horen het ligt aan de instellingen van Chromecast . Ik kan VRT nu , Auvio , Youtube etc perfect casten maar bij Proximus Pickx ligt het dus aan de “instellingen van Chromecast” en ik moest de helpdesk van Chromecast contacteren .

Toch geweldig die Proximus helpdesk neen ? Ik kan dus gratis TV kijken maar betalend niet ….

Reputatie 7
Badge +4

Wat gebeurt er exact als je probeert te casten ? Zie je het chromecast icoontje nog staan ?

Reputatie 2
Badge

Ik open op de Smartphone het programma dat ik wil bekijken , krijg ook het Chromecast symbool , kan de TV ook selecteren  , krijg “ laden” en dan een zwart scherm. Smartphone, TV , zelfs modem werden een aantal keren aan en uit gezet niets helpt. Altijd een zwart TV scherm

Ter info :

Ik heb bij mij hier op mijn samsung Galaxy 8 voor alle zekerheid met de laatste update de pickx Chromecast nog eens geprobeerd en werkt bij mij zonder probleem.

Reputatie 2
Badge

eerst werkte het bij mij ook ...

ben nog altijd aan het testen door te ontkoppelen en terug te casten dan maar het blijft wel werken bij mij.
Alleen valt het mij op dat het laden + zwart scherm toch zeker 15 seconden duurt vooraleer je beeld krijgt.

Reageer