Beantwoord

Proximustv app werkt niet

  • 24 April 2017
  • 36 reacties
  • 2802 Bekeken

Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist.. iemand die dit ook heeft voorgehad?
icon

Beste antwoord door AndyM 25 April 2017, 09:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Sanne, kan je nog eens opnieuw proberen aanloggen met je myproximus login? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Dag An-Sofie, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tom, dit zou nu in orde moeten zijn. Groeten Geert
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu moeten werken

mvg
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Robanne,

Kan je mij even, via prive bericht, je klantnummer doorsturen die gelinkt is aan Proximus TV (vaste lijn/internet, dit kan je via :

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Dan bekijk ik dit even voor je en zal ik de Proximus TV app linken aan je account.

Mvg,
AndyM
Reputatie 7
Badge +4
Dag Magali,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik je probleem.

MVG,

Wim
Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?
je lijnnr/ klantennr en je myproximus login

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
Jonathan
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. MVG, Wim
Is gelukt nu! Bedankt voor de snelle hulp!
Reputatie 7
Badge +4
Heidi, ik vermoed dat het ondertussen wel zou moeten werken, kan je nog even bevestigen?
Reputatie 7
Badge +4
hi lorenzo

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en myproximuslogin ?
dan kijk ik na of je toegang wel in orde is



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
Reputatie 7
Badge +4
Tsw,

Ik heb een aanpassing op je lijn gedaan, het zou moeten werken nu. Kan je nog eens proberen?

Groeten
Bedankt KimB
Nu werkt het wel
??
Dankje supper snel geholpen hier op het forum
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.

nu werkt het inderdaad wel, waarvoor dank!
je bent zeker niet de enige die problemen heeft met deze app, enkele voorbeelden:
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-37985
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38322
- https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-38470
enz...
Dus best afwachten tot morgen een proximus medewerker het voor u even verder onderzoekt.
Hallo, ik heb net hetzelfde voor.
Website zegt dat het meteen zou moeten werken, maar ik keer telkens automatisch naar de aanmeldpagina...
Gelijkaardig probleem.springt terug naar aanmeldpagina ?.
Ik zit met juist hetzelfde probleem.
Ik ben al naar de Proximus winkel geweest maar die verwijzen koud naar de website.
Helaas is de site niet echt gebruiksvriendelijk dat ik het nu zo moet doen.
mvg
Ik zit ook met hetzelfde probleem. Ik probeer aan te melden en telkens keert de app terug naar het inlogscherm. Ik heb reeds gegeken en de proximus TV applicatie is inbegrepen in mijn abonnement.
Nu is het wel gelukt! Bedankt voor de snelle service!!