Beantwoord

Proximustv app werkt niet

  • 24 April 2017
  • 36 reacties
  • 2802 Bekeken

Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist.. iemand die dit ook heeft voorgehad?
icon

Beste antwoord door AndyM 25 April 2017, 09:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

36 reacties

Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.

nu werkt het inderdaad wel, waarvoor dank!
Kan je nog eens proberen te verbinden met je TV applicatie? Ik heb de instellingen opnieuw laten aanmaken.
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html

negatief, nog steeds krijg ik de melding dat er geen Proximus TV app aan mijn account gelinkt is..
Kan je eens proberen je wachtwoord te resetten zoals hier beschreven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.

Hier hetzelfde probleem..
Werkt bij mij ook niet ik log in met mijn gegevens van myproximus en krijg als antwoord is niet gekoppeld aan je account. Ik log via pc in met dezelfde gegevens ik kijk na bij mijn producten en daar staat de app wel mee in de lijst.
Dankje supper snel geholpen hier op het forum
Reputatie 7
Badge +4
hi

Kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu moeten werken

mvg
Ik krijg steeds een fout als ik de proximus tv app start en herinloggen helpt niet
Idem bij mij. App geïnstalleerd op Androïd smartphone en foutmelding. Kunnen jullie de account correct koppelen aub? Bedankt!
Hi, ik heb net de tv app geinstalleerd op mijn Samsung Tablet
om de rode duivels te kunnen zien op het werk (via wifi).
Na het inloggen "ging er iets fout". Bij het opnieuw proberen, zelfde issue.
Kan dit asap? Morgen matchday...Tnx!
Bedankt KimB
Nu werkt het wel
??
Reputatie 7
Badge +4
Tsw,

Ik heb een aanpassing op je lijn gedaan, het zou moeten werken nu. Kan je nog eens proberen?

Groeten
Hallo,
Ik kan ook niet inloggen,
Bij mij juist het zelfde, ik log in en daarna terug het aanmeldscherm
Reputatie 7
Badge +4
hi lorenzo

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en myproximuslogin ?
dan kijk ik na of je toegang wel in orde is



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
Heb sinds 7 dagen gewisseld van telenet naar proximus alles goed verlopen en vlot gegaan maar ik kan de proximus tv app maar niet doen werken mijn e-mail adres en login werken op my proximus maar niet voor de app ook al is deze geactiveerd op mijn abonnement iemand iede wat ik kan doen?
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Tom, dit zou nu in orde moeten zijn. Groeten Geert
Hier ook zelfde probleem. Steeds opnieuw het invulveld bij openen van de Proximus TV app op iPhone en ipad.
Reputatie 7
Badge +4
Heidi, ik vermoed dat het ondertussen wel zou moeten werken, kan je nog even bevestigen?
Hallo,
elke keer als ik aanmeld via de Proximus tv app springt deze terug naar het aanlog scherm.
De inloggegevens zijn juist.
Hoe kan ik dit verhelpen?
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Is gelukt nu! Bedankt voor de snelle hulp!
Reputatie 7
Badge +4
Dag An-Sofie, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Hallo,
Ik kan niet aanmelden op Proximus tv app. Mijn inloggegevens zijn correct maar de app keert iedere keer terug naar het aanmeld scherm.
Hoe kan ik dit oplossen?
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan. MVG, Wim