Beantwoord

Proximustv app inloggen lukt niet


Telkens ik wil inloggen op de ProximusTV app kom ik na enkele seconden terug op de inlog pagina. Ik heb hetzelfde fenomeen op tablet, pc en iPhone.
Ik zie hier veel gelijkaardige problemen die zijn opgelost na tussenkomst dus hopelijk lukt dit ook bij mij 🙂.
icon

Beste antwoord door GeertC 27 April 2018, 21:54

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Jurgen, kan je eens kijken of het nu wel lukt? Groeten Geert
Dag Geert, het werkt:-)! Dikke merci!!!
ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan niet verder dan de inlog pagina...??
Hier idem probleem, de app wilt niet inloggen. Ik heb reeds de app verwijderd, toestel herstart en opnieuw geïnstalleerd maar tevergeefs. Ik krijg steeds de melding dat men inloggegevens verkeerd zijn
Ter uwe info: op zondag is de kans heel klein dat er op het forum gereageerd wordt door iemand van proximus dus zal het iets voor morgen zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Menelaos, ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu in orde moeten zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Sigried, bij deze is voor jou ook de aanpassing uitgevoerd en zou alles in orde moeten zijn nu!
Ook hetzelfde probleem.
Moet dit nu voor elk account door de Proximus-medewerkers één voor één "aangepast" worden.
Wanneer komt er een app die voor iedere klant onmiddellijk werkt, zonder dat "aanpassingen" nodig zijn ?
Beste groeten.
Reputatie 7
Badge +4
Dag fdt,

Het zou nu in orde moeten zijn, kan je nog eens testen?

Groeten
Dank voor de tussenkomst.
Het werkt nu wel, zowel op smartphone als op pc.
Niettemin blijf ik het vreemd vinden dat dit telkenmale per individueel account moet aangepast worden.
Beste groeten
Ook bij mij lijkt tussenkomst onvermijdelijk. Steeds, na korte opstart, weer bij inlogscherm.
Bij voorbaat dank.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Niek,
Hierbij nog even de info voor de installatie en activatie van de TV app
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/welkom-bij-support/televisie/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-de-tv-app.html
Hopelijk kan je dit gebruiken moest je zelf al niet op de pagina gezocht hebben.
Mvg. Wilfried
Werkt nog steeds niet.
Al gehele site doorzocht, alsook meerdere aanpassingen gedaan aan instellingen etc.
Ik kan niet meer inloggen op de app Proximus tv op mijn tablet. Op smartphone lukt dat wel. Er verschijnen enkel bolletjes en krijg ik terug aanlogscherm. Ik heb de app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +4
Maxke, kijk je even na of ook je Android-versie volledig up to date is?
Hier idem, inloggen op ipad brengt mij direct terug naar het scherm om aan te melden.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Nimo,

De dienst om gebruik te kunnen maken van de TV app stond niet actief in jouw pack. Ik heb dit nu aangepast. Het kan soms wel tot 48u duren eer je de TV app effectief gaat kunnen gebruiken.

Groetjes,
Antonella
Reputatie 7
Badge +4
Dag Alexis, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
We gaan ons derd maand in zonder een werkende Proximus tv app op mijn IPad. Proximus slaagt er niet in om dit probleem op te lossen. Van service gesproken. 12 vrienden uit mijn persoonlijke vriendenkring hebben hetzelfde probleem met hun iPad en Proximus tv app die het niet doet. Met yellow tv van Telenet geen enkel probleem op onze iPads, de installatie nam 15 seconden in beslag en functioneerde vanaf de eerste inlog zonder enig probleem.
Misschien kan Proximus eens ten rade gaan bij hun Telenet collega’s.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vraag een update aan de betrokken dienst hiervoor, ik laat hier iets weten wanneer ik een antwoord heb gekregen
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

er zou normaal gezien deze week een update moeten komen die hopelijk je problemen oplost.

MVG,

Wim
erg van proximus dat zij er niet in slagen om het probleem binnen een aanvaardbare tijd op te lossen,
maar het is nog veel erger op vlak van klantvriendelijkheid om al deze iPad gebruikers in het ongewisse te laten en te laten vloeken en alles x-aantal keer terug te installeren. Proximus stuurt ons wekelijks een aantal mails , via dit kanaal laten weten dat er problemen zijn zou veel klantvriendelijker zijn
mvg
max

Reageer