Beantwoord

Proximustv app

  • 17 mei 2019
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Als ik via mijn proximus tv app op mijn iphone iets opneem staat dit niet op mijn digibox opgenomen. En kan ik dit dus niet bekijken op mijn tv. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 17 mei 2019, 16:29

Shana, als je op je applicatie iets gaat opnemen, dan komt deze opname op het netwerk terecht. Dus als je opname niet op je decoder zichtbaar is, dan is je decoder misschien niet correct aangemeld met je correcte lijnnummer. Zie je op je applicatie andere opnames staan (die je op je decoder wel ziet)?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Shana, als je op je applicatie iets gaat opnemen, dan komt deze opname op het netwerk terecht. Dus als je opname niet op je decoder zichtbaar is, dan is je decoder misschien niet correct aangemeld met je correcte lijnnummer. Zie je op je applicatie andere opnames staan (die je op je decoder wel ziet)?
Ter info: ik heb dat ook al voorgehad en na effen de decoder spanningsloos te zetten stond de opname er dan wel op.
Ik zie op mijn app wel de opnames die ik via tv opneem. Maar niet omgekeerd. Wat is dan het probleem?
heb je de decoder al eens 5 sec volledig spanningsloos gezet en dan terug laten opstarten om te zien of de opnames dan doorkomen op je decoder?
Het is gelukt ! Merci allemaal

Reageer