Beantwoord

Proximus TV website en app werken niet (No accounts available as you are not an NTE user)

  • 20 October 2017
  • 24 reacties
  • 776 Bekeken

Eergisteren werd bij mij Proximus TV geïnstalleerd als pack internet + TV (geen familus of tuttimus). Ik beschik over een MyProximus account waar ik onder mijn klantenprofiel bij "Applicaties" zie staan dat zowel Proximus TV als ProximusTV.be gelinkt zijn aan dat account.

Als ik aanmeld op de app of de website met dezelfde accountgegevens krijg ik bij aanklikken van TV kijken echter de melding dat ik niet geabonneerd ben en ook een melding "No accounts available as you are not an NTE user"

Wat is er mis??? Ik lees diverse meldingen hierover maar geen pasklare oplossing.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 21 October 2017, 09:51

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Patrick, nu zou het wel moeten werken. Er was iets niet correct op je myproximus profiel. Kan je nog eens proberen.
Beste Robrecht,

Ik heb identiek hetzelfde voor als Patrick, ik hoop dat jij me ook kan helpen, 100% dezelfde situatie, eergisteren geïnstalleerd en nog steeds werkt de app niet, op myproximus ook een melding van technisch probleem, kan jij kijken voor mij aub?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Dag Kristof, het zou voor jou nu ook moeten werken. Kan je eens testen?
Beste Robrecht,

SUPER, écht bedankt het werkt!

Have a very nice weekend!
Reputatie 7
Badge +4
Voor jou ook!
Hallo Robrecht , werkt nu inderdaad perfect! Bedankt! Kan dit een of ander structureel probleem zijn, want ik lees hier toch meerdere meldingen over? Ik had al telefonisch contact gehad met de support, maar daar werd me enerzijds verteld dat ik een aparte account moest aanmaken op myproximus en kreeg ik anderzijds een mail met allemaal links naar infopagina's die ik al gelezen had..... Alles in orde nu, nogmaals merci en een fijn weekend.
Beste

Ik ben al een tijdje klant bij proximus. Ik bezit momenteel Familius maar heb sinds kort opgemerkt dat de proximus TV app niet werkt op mijn smartphone of laptop.
Ik krijg ook 'No accounts available as you are not an NTE user'
Ik heb door de forum en support gebladerd maar niks helpt.
Reputatie 7
Badge +6
Dag Qendrim, ik heb dit even voor je nagekeken en rechtgezet. Dit zou nu moeten werken. Mijn excuses voor de hinder.
Beste,

Ik heb geprobeerd om de proximus tv applicatie te openen via de laptop, gebruikersnaam en wachtwoord worden aanvaard, maar de tv gids blijft onzichtbaar en ook de tv zelf blijft laden.
Daarna geprobeerd of het misschien via internet wel zou lukken, maar krijg ook de melding dat ik hier niet op geabonneerd ben, terwijl ik op MyProximus wel kan zien dat het zo is.

Zou u me kunnen helpen aub?

Vriendelijke groeten
Reputatie 7
Badge +4
Hi

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ?
lijnnr of klantennr en myproximuslogin ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679mvg
Beste
Zelfde probleem en abonnement als Patrick M. Men is wel pas sinds gisteren alles komen installeren.
Misschien is er ook verwarring omdat ik aparte abonnementen beschik voor mijn gsm en Proximus.
Klantnr is 603008000
Reputatie 7
Badge +4
Francis,

Ik heb het aangepast, het zou nu moeten werken.

Groeten
Bedankt KimB, het werkt nu. Heel snelle reactie, super!
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Beste,

Ik zou een programma willen opnemen via de website en dit lukt mij niet. Als ik op programma opnemen klik, krijg ik de foutmelding dat er zich een fout heeft voorgedaan. Er is blijkbaar ook geen Proximus telefoonlijn gekoppeld aan mijn myProximus. Ook krijg ik de foutmelding dat ik hier niet op geabonneerd ben. De applicaties staan wel vermeld bij mijn producten.

Kan dit opgelost worden zodat ik vanop afstand een programma kan opnemen?
Reputatie 7
Badge +4
Sabrina, kan je ons via een privé bericht even je lijnnummer en je MyProximus login doorsturen aub? Dan kijk ik dit even voor je na.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
zelfde probleem hier
Heb hetzelfde probleem als hierboven allemaal. heb ook internet pack met tv.
Ik kan tv kijken en heb internet.
Maar ik kan geen proximustv kijken op de pc. Ik krijg een melding dat ik hier geen toegang tot heb.

Heb al naar proximus gebeld en de persoon aan de lijn kon me momenteel niet helpen.
groeten
Bart
Reputatie 7
Badge +4
Verwijder misschien best even je klantnummer uit bovenstaande post, Bart. Bezorg je ons via privébericht even het mailadres waarmee je je probeert aan te melden?
Beste, ik heb net hetzelfde probleem. Vandaag installatie en voor de app melding No accounts available as you are not an NTE user.
Ik kan momenteel online ook mijn producten niet bekijken
Reputatie 7
Badge +4
Kan je ons via privebericht je account van My proximus of je lijnnummer of klantennummer doorsturen ? Dan kunnen we het voor je nakijken.

Dat kan via volgende link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb een privébericht gestuurd maar nog steeds geen oplossing of reactie ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Janne?
Ja het werkt, hartelijk dank!

Reageer